istanbul'un yeni ilçelerinden sultangazi'ye en büyük rakibi* ve alışveriş merkezleri gelmeden önce gelmiştir. şu anda cebeci mahallesi'nde yapım aşamasındadır. allah milyarlarca kere razı olsundur.
Geçenlerde izmir Şirinyer Şubesi nde karşılaştığım bir olayı paylaşmak istiyorum:
Eimde 2 adet, ruffles ıın burger king e özel whooper serisinden çıkan whooper menü indirim kartı var.
Neyse, sıra bekliyoruz falan. Sıra geldiğinde kasadaki görevliye kartları uzatıyorum. Görevli, kartlardan birini jelatini açıldığı için reddediyor. Neymiş efendim: jelatini açılan kartlar geçerliliğini yitiriyormuş.
Bakıyorum kartın üzerine böyle bir uyarı bulunmamakta. Görevliye diyorum ki böyle böyle bir uyarı yok. Alırsın alamazsın, bir süre tartışıp ayrılıyorum mekandan.
Aynı kartla alsancak şubesinde ise whooperları indirimli olarak mideye indirebiliyorum.
Böyle de kendi içinde tutarsız, işgüzar çalışanları bulunan, kalitesi düşmekte olan bir yerdir burger king.
kapitalist rejimin çocuğudur. Bayiliklerini alan kişiler, kişisel çıkarlar adına büyük bir ilerleme kaydederler.
Geçen sene bir arkadaşım üniversitede kendisine gelen harçlıkların az olmasından dolayı burada çalışmıştı. Işten çıktıktan sonra orayı anlatması sonucu arkadaş çevremizden hiç kimse oraya gitmedi.
asiti kaçmış şekerli suları içecek olarak önümüze koyan kurum. kimsenin de bu durumdan şikayetçi olduğunu görmedim. ben birkaç defa şikayet ettim ancak hiçbirşey değişmedi. ben de bıraktım zaten, gitmiyorum artık. ne halleri varsa görsünler!
işini gerçekten iyi yapan bir fast food zinciri. Patatesleri dışında her şeyiyle MC Donaldsdan daha kalitelidir aynı zamanda.
Mc donaldsda hamburgerler resmen sevgili hamburgeri gibi bir şey. iki kişi, hamburgerin iki tarafından aynı anda ısırmalı ki hamburgerin içindekiler dışarı kaçamasın. Burger kingde ise hamburgerler size fazla cambazlık yaptırtmaz, tutarsın, ısırırsın, içindekiler halen içindedir, arkadan bir yerlerden fışkırmaz. Fiyatları da uygundur ve kampanyaları gayet basittir. Mc donaldsdaki "iki menü 6 lira ama tam değil, yani iki tane aldığınız için her biri altı, toplam 12 yani. Tam biz de anlamadık aslında" tarzı bir mantık yoktur. Dalgınlıkla girdiğiniz bir fast food şeysinin burgerking olup olmadığını anlamanın ise çok kolay bir yolu vardır: merdivenler yapış yapışsa, burgerking'desinizdir.
mekanına yalnız takılana eşşek kadar kola ve masada oynayalım(!) diye monopoli oyunu veriyor kartları falan var çekilişli smsli. elizabeth, ben ve koparılan ümitler oynarız artık. vodafone için yalnız vodafone'lılara geçerli 200 sms kartım var artık. oley.