kapitalist rejimin çocuğudur. Bayiliklerini alan kişiler, kişisel çıkarlar adına büyük bir ilerleme kaydederler.
Geçen sene bir arkadaşım üniversitede kendisine gelen harçlıkların az olmasından dolayı burada çalışmıştı. Işten çıktıktan sonra orayı anlatması sonucu arkadaş çevremizden hiç kimse oraya gitmedi.