işini gerçekten iyi yapan bir fast food zinciri. Patatesleri dışında her şeyiyle MC Donaldsdan daha kalitelidir aynı zamanda.
Mc donaldsda hamburgerler resmen sevgili hamburgeri gibi bir şey. iki kişi, hamburgerin iki tarafından aynı anda ısırmalı ki hamburgerin içindekiler dışarı kaçamasın. Burger kingde ise hamburgerler size fazla cambazlık yaptırtmaz, tutarsın, ısırırsın, içindekiler halen içindedir, arkadan bir yerlerden fışkırmaz. Fiyatları da uygundur ve kampanyaları gayet basittir. Mc donaldsdaki "iki menü 6 lira ama tam değil, yani iki tane aldığınız için her biri altı, toplam 12 yani. Tam biz de anlamadık aslında" tarzı bir mantık yoktur. Dalgınlıkla girdiğiniz bir fast food şeysinin burgerking olup olmadığını anlamanın ise çok kolay bir yolu vardır: merdivenler yapış yapışsa, burgerking'desinizdir.