burger king

entry1740 galeri77
    645.
  1. yine bir akşamüstü burger king'de
    masada king chicken menü pepsi ile
    patatesim çok büyük alamaz kimse
    aç olmak böyle duygudur işte

    ketçap'a meydan okurken aniden
    mayonezemi esir düştük sahiden
    gözümden patates gitmiyor neden
    çok acıkmışım ulan harbiden *
    1 ...
  2. 646.
  3. bunların şimdi bir kampanyası var "2 adet big king extra menü" 14.95 tl diye. bu kadar şeyi bir öğle vakti yedikten sonra ertesi günün akşamına kadar acıkmıyorsunuz.
    1 ...
  4. 647.
  5. yemekleri kısa vadede ucuz olsa da uzun vadede gayet pahalıdır. kalp ameliyatları, fitness salonları, mide ilaçları ucuz değil sonuçta.

    sağlıklı beslenmek için ayıracağınız 3-5 tl daha fazla bir para sizi bu risklerden koruyabilir.
    4 ...
  6. 648.
  7. kalitesiz hizmetin doruk noktası. hele hele internet üzerinden sipariş verdiyseniz siparişin doğru gelme olasılığı baki mercimek'in barcelona messi'yi yedek bıraktırması, kobe'nin boş turnike kaçırması, jim morrison'ın bi anda "ölmedim lan ben" diye ortaya çıkması olasılığından yüksek değildir.
    4 ...
  8. 649.
  9. bütün ürünlerinde msg mono sodyum glutomat ı kullanam amerikan besleme şirketi.
    1 ...
  10. 650.
  11. artık menülerinin tadını hatırlamadığımdır.
    sağlıklı yaşam ömrü uzatırken basenleri daraltır sözlük yazdım bunu buraya*
    3 ...
  12. 651.
  13. takip ettiğim kadarıyla şubelerine göre fiyatlara ekleme yapabiliyorlar. ancak her şubesinde fiyatlar sabit olması gerekmez mi diye sorular sordurtuyor insana.
    0 ...
  14. 652.
  15. herkesin amerikan sandığı ama aslında ingiliz olan.
    0 ...
  16. 653.
  17. mc donalds'ın yanında hala kendisini ispat edemeyen bir fastfood markasıdır.
    0 ...
  18. 654.
  19. kolaları kola değil, kolalı sudur. mekandan mekana değişiklik gösterebiiyor.
    2 ...
  20. 655.
  21. karadeniz ereğli'de bir avm de 20 lira olan yiyecek.
    0 ...
  22. 656.
  23. freezone ile 6 tl ile aldıgım 3 burger menü'ye yanmış köfteleri koyan,kolası berbat,şuara ayran satmayan bir daha gitmeyecegim acayip fastfood markası.
    1 ...
  24. 657.
  25. küçük kola ile büyük kola arasındaki 100 ml lik farkı buzla kapatan ve bunu bize büyük kola diye yedirmeye çalışan fastfood markası.
    3 ...
  26. 658.
  27. freezone ile 5 liraya 3 tavuk menüsü bence mükemmel bir hizmet olan fast food restoranıdır. ayrıca kola ve patatesleri birleştirerek mega boy da vermektediler.

    tek kötü yanı bir ayda en fazla 4 kez kullanabiliyorsunuz. ve evet 10 günde 4 kez kullandım. iş yerimin karşısında var napim.
    0 ...
  28. 659.
  29. 5 tl ile 3 menü yenilebilen tek mekan. ayrıca halk arasında tuvalet ihtiyacı için de çok sık gidilen bir mekandır.
    1 ...
  30. 660.
  31. burgerlerine alışkanlık yapıcı bir madde kattıklarından şüphelendiğim burgerci.

    Dandik etlerinden, rezil servislerinden, kapitalist zihniyetlerinden dolayı inat ettim uzun süredir * yemiyorum ama bünye arada bir istiyor bu mereti. kesin var bişi...
    2 ...
  32. 661.
  33. bazı insanların saatlerce oturup kahve içtikleri anlamsız fast food zinciri. en azından mcdonald's'ın bigmac'i var, bunda o da yok!
    0 ...
  34. 662.
  35. sakaryadaki şubesi gece acıkan sarhoşların uğrak mekanıdır.
    0 ...
  36. 663.
  37. eti iğrenç. bildiğin iğrenç.
    1 ...
  38. 664.
  39. candır. öğrencinin vazgeçilmezi hazır sıcak ve çabuk hamburger ucuzdur sempatiktir bu yüzden.
    0 ...
  40. 665.
  41. gıdım gıdım peçete verip,
    -ıslak mendiliniz yok mu kardeşim! yapın artık şunu.
    dediğimde
    -konseptimize aykırı.
    cevabıyla karşılaştığım ve inadına her defasında o cevabı alacağımı bile bile sürekli aynı soruyu sorduğum köfte ekmek dükkanı.
    1 ...
  42. 666.
  43. freezoneda verdiği 3 menü birleştirilip tek menü yapıldığında ancak bir menüye yaklaşan firma.
    1 ...
  44. 667.
  45. üniversite hayatım boyunca vazgeçemeyeceğim yegane mekan. özellikle yemek sepetiyle anlaşmalarından sonra haftada minimum 2-3 sipariş veriyorum. menüleri lezzetli mc donald'sa göre büyük ve acı sosu bir harika.
    0 ...
  46. 668.
  47. fast food yemek istiyorsanız daha iyisi bence pek de yok, ha fiyatları çok pahalı o ayrı..
    0 ...
  48. 669.
  49. aklı olan buradan kolay kolay yemek yemez, 10 liraya kıçı kırık bir menü alacağınıza gidin bildiğiniz bir kebapçıya 10 liraya adam gibi kebap yani et yiyin, lakayıt personelleriyle rezil fastfood dükkanı bu kadar çok insanın gidiyor olması ise yazık.
    2 ...
© 2026 uludağ sözlük