bunların şimdi bir kampanyası var "2 adet big king extra menü" 14.95 tl diye. bu kadar şeyi bir öğle vakti yedikten sonra ertesi günün akşamına kadar acıkmıyorsunuz.
kalitesiz hizmetin doruk noktası. hele hele internet üzerinden sipariş verdiyseniz siparişin doğru gelme olasılığı baki mercimek'in barcelona messi'yi yedek bıraktırması, kobe'nin boş turnike kaçırması, jim morrison'ın bi anda "ölmedim lan ben" diye ortaya çıkması olasılığından yüksek değildir.
takip ettiğim kadarıyla şubelerine göre fiyatlara ekleme yapabiliyorlar. ancak her şubesinde fiyatlar sabit olması gerekmez mi diye sorular sordurtuyor insana.
freezone ile 5 liraya 3 tavuk menüsü bence mükemmel bir hizmet olan fast food restoranıdır. ayrıca kola ve patatesleri birleştirerek mega boy da vermektediler.
tek kötü yanı bir ayda en fazla 4 kez kullanabiliyorsunuz. ve evet 10 günde 4 kez kullandım. iş yerimin karşısında var napim.
burgerlerine alışkanlık yapıcı bir madde kattıklarından şüphelendiğim burgerci.
Dandik etlerinden, rezil servislerinden, kapitalist zihniyetlerinden dolayı inat ettim uzun süredir * yemiyorum ama bünye arada bir istiyor bu mereti. kesin var bişi...
gıdım gıdım peçete verip,
-ıslak mendiliniz yok mu kardeşim! yapın artık şunu.
dediğimde
-konseptimize aykırı.
cevabıyla karşılaştığım ve inadına her defasında o cevabı alacağımı bile bile sürekli aynı soruyu sorduğum köfte ekmek dükkanı.
üniversite hayatım boyunca vazgeçemeyeceğim yegane mekan. özellikle yemek sepetiyle anlaşmalarından sonra haftada minimum 2-3 sipariş veriyorum. menüleri lezzetli mc donald'sa göre büyük ve acı sosu bir harika.
aklı olan buradan kolay kolay yemek yemez, 10 liraya kıçı kırık bir menü alacağınıza gidin bildiğiniz bir kebapçıya 10 liraya adam gibi kebap yani et yiyin, lakayıt personelleriyle rezil fastfood dükkanı bu kadar çok insanın gidiyor olması ise yazık.