burger king

entry1741 galeri
    672.
  1. soslarını 25 kuruşa satmalarına hiçbirzaman anlam veremediğim firma,koca menüye birertane ketçap mayonez verip fazlasını satmalarını kınıyorum.sosu bile satacak kadar düştünüz mü?..peçeteyi ve pipetide ekleyin..hatta ye kalk olduğunuz için menülere yiyecekleri tüketeceğimiz dk ları da ekleyip fazlasından oturma ücreti de almayı unutmayın.
    (bkz: wooper menü ;tüketim süresi 10 dk dır.geçen her dakika size 1 tl girecektir)
    0 ...