gitme kararı almış yazarlardan biriymiş. Miş diyorum, gidip gitmeme kararını son ana dek kendisi saklı tutacaktır. Çok beğendiğim söylenemez. Kızdığım da söylenemez. Saygı duyarım ama tavsiyem eğer kabul görür ise; buradan keyif alıyor isen ve buna rağmen gidiyor isen dur derim. Keyif değil eziyet diyor isen hiç durma derim. Başkalarının canı öyle istiyor diye kendi meşkalenden olma. bazen olur öyle arada. gidesi gelir insanın..en azından kimin için veriyorsun bu kararı onu bi düşünmek lazım.
(#9072952) "demokrat bir insan olarak ve demokrasiye inanıp özümsemiş bir birey olarak elbette bende çoğunluk ne istiyor ise o isteği istemesem de kabul edip içselleştirmek zorundayım."
zaten azdık be beyim, zaten çok çok azdık be. bunu bilmiyor muydun sanki ? demokrasiyi sen de mi yanlış anladın? çoğunluğukla ilgili bir şey olmadığını azınlık ile ilgili bir şey olduğunu biliyordun sen de oysa. domuzcukları çamurunda oynamaya bırakalım demeiş miydin bana çok önce ? oynamışlardı işte bir kez daha. neden kafana taktın.
zaten azdık be bluevelve. neden ? amına koyayım neden lan neden ?
ulan olm ulan olm; bu oyu vermiş olanlar bu ülkede de kalabalıklar; ülkeden de gitmeni istiyorlar; bir kısmı direk ölmeni istiyor bunlardan da mı gideceksin; götüne koyim blue-welf
(bkz: durmak yok ezber bozmaya devam)
kalmasında yazdıklarımın miniminnacık etkisi olduysa, sözlüğe bu değeri tekrar kazandırdığım için çok sevineceğim yazar. beğenmeyen gitsin.
dövmesine kurban yazar. *
ek olarak adama her şey denmiş ama yazar denmemiş. sırf görüşlerinize ters diye yazar denmemesi, troll olarak anlandırmak sanırım bu sözlüğe has bir durum. adam bildiğin, edebi, derin, sorgulayıcı, düşündürücü entrylerin sahibi.
kendisinin bir başlığına rastladım. "hz muhammed'in allah yolunda insan öldürmesi" şeklinde bir başlıktı.
şimdi öncelikle şunu söylemek istiyorum. bluevelve adlı yazarın açtığı başlıklara göre konuşmak gerekirse, kendisi genellikle islam üzerinden başlıklar açan bir yazar. ben bugüne kadar diğer dinler üzerinden başlıklar açtığına dair bir yazıya rastlamadım. varsada azdır büyük bir ihtimal. kendisi görünüşe göre ateist. ateist olmak tüm dinleri, tanrıyı reddetmektir sanırım. bugüne kadar hristiyanlık üzerine veyahut yahudilik üzerine başlık açmayan ya da diğer dinler hakkında az başlıklar açan bu yazarımızın amacı nedir ben çözemedim açıkcası.
israilli yobazların sebepsiz yere filistinli insanları katlettiğini biliyoruz. hristiyan milletinin geçmişte ve yakın tarihte yine sebepsiz yere birçok ülkeye savaş açtığını ve insanları katlettiğini iyi biliyoruz. aslında sebepler belli ama bu sebepler savaş sebebi değillerdir.
islama sürekli saldıran bu yazar arkadaşımızın, birazda hristiyanlar ve yahudiler hakkında araştırmalar yapmasını ve acımasız gerçekleri tamamı ile uludağ sözlük insanlarına iletmesini temenni ederim.
bu sayede daha inandırıcı, daha samimi ve daha objektif olduğu kanaatine rahatça varabiliriz.