her ne kadar arkadaşlığı iyi bile olsa din konusunda bazı kişilerle zıt düşen yazardır. inanmadığı gibi çoğunlukla da islam dinini yön alan başlıklar açmaktadır. olsun o da düşüncelerini belirtmektedir fakat her şeyinde bir sınırı vardır ve bu da sınır geçilmeden halledilmelidir.
hırslara ve nefretlere tercüman olan bu yazar, eleştirdiği yoz toplumun tavırlarını aynen kendisine katıyor. Nefret ettiği saldırgan aşırı dinciliğin bağnazlığına bürünüyor ve çoktan dizginlerini hırslarının eline kaptırmış. Her fırsatta hakarete sarılıyor, sinirlenince ağız dolusu küfür söyleyen bir serseriden öte birisi ama ancak bir lümpen olacak kadar öte.
yanlış şekilde söylenen doğrular doğruluktan çıkar.
din konusunda saygısızlık etmeyen yazardır. düşüncelerini yazıyor. örneğin bu din, saçmalıktır. aptallıktır diye.
troll olarak adlandırılan meşhur yazardır ayrıca. trollük yapmıyor. sadece sözlüğün çoğunluğuna zıt düşüyor düşünceleri. troll olarak adlandırılmasında diğer bir etkende bluevelve'yi troll olarak adlandıranların troll olarak adlandırmadan önceki çekememezlikleri.
bunun için 'düşüncelerini yazıyor, bu saygısızlık değildir' diyenler var. Tüm hakaretler birisinin düşüncesidir. O halde hakaret diye bir şey de yoktur.
Şimdi bir kaç cümle yazacağım, hadi bunlara benim düşüncemdir diye saygı gösterin:
- müslüman olmayan kadınların hepsi orosbudur.
- taşıyıcı m-rna'nın bilimsel olarak nasıl yer değiştirip doğru yere gittiği belli değil. O halde bunu bir yaratıcının var ettiğini düşünmeyenler kafası boş angutlardır ve bu aptallıklarının nedeni babalarının kim olduğunu hiç bir zaman öğrenememiş olmalarıdır.
- laikliğin çıkış amacı fransız ihtilali sonrası dini yaşamın baskı altına alınmasını önlemektir. O halde laiklik müslümanlık karşıtlığı anlamına gelmez, bu ülkede bu amaçla 'ben laikim' diyenlerin hepsi topyekun yobazın önde gidenidir ve anneleri de onla bunla sürten insanlardır.
Hadi bluevelve'nin gün görmemiş aşağılamalarına 'hakaret değil, sadece düşüncelerini söylüyor' diyenler benim bu yazdıklarıma da hak versin.
Yüzüklerin Efendisi üçlemesini her sene 2 kere okuyorum ingilizcesinden, filmleri de extented editionlar dahil 5'erden 15 kere izledim, lakin böyle elf görmedim. ainu nerdeyse hayvan.
(bkz: #9030696) çüş! bir cümlesi 120 kelimeden oluşan yazar. Yine de daha öz cümleler kursa, çok büyük bir anlama yetisine sahip olmayan insanlar tarafından da anlaşılabilir. O değil de çok sağlam şeyler yazıyor bu adam. Bütün yazılarını okumadım; ama okuduklarımdan çıkardığım tek şey "insanlık" olayına büyük önem göstermesi ki terör yapıp insan öldüren bir insana bile insancıl yaklaşmaya çalışmakta. RAsist, milliyetçi, segregasyonist insanların penceresinden bakıldığında ise çok uç gelebilir size bunlar; ama (bkz: adam haklı beyler)
edit: yok yok çok saçma yazıları da varmış azizim. (bkz: #4982215)
ısrarla islam karşıtı entry giren , afedersin ahlaksız , rezil , insanlara tıkınmak için en yakın otlağın yerini soran , pisliğini sözlükte entrylerinin içinde yapabilen yazar modelidir .