gitme kararı almış yazarlardan biriymiş. Miş diyorum, gidip gitmeme kararını son ana dek kendisi saklı tutacaktır. Çok beğendiğim söylenemez. Kızdığım da söylenemez. Saygı duyarım ama tavsiyem eğer kabul görür ise; buradan keyif alıyor isen ve buna rağmen gidiyor isen dur derim. Keyif değil eziyet diyor isen hiç durma derim. Başkalarının canı öyle istiyor diye kendi meşkalenden olma. bazen olur öyle arada. gidesi gelir insanın..en azından kimin için veriyorsun bu kararı onu bi düşünmek lazım.