zaten azdık be beyim, zaten çok çok azdık be. bunu bilmiyor muydun sanki ? demokrasiyi sen de mi yanlış anladın? çoğunluğukla ilgili bir şey olmadığını azınlık ile ilgili bir şey olduğunu biliyordun sen de oysa. domuzcukları çamurunda oynamaya bırakalım demeiş miydin bana çok önce ? oynamışlardı işte bir kez daha. neden kafana taktın.
zaten azdık be bluevelve. neden ? amına koyayım neden lan neden ?