-buluevelve konuşmayı ne zaman sökeceksin azizim, öğrendiğin kelimeleri peşi peşine sıralayarak olmuyor biliyorsun.
bluevelve: şey, hmm, fizibilite , doktrin yani lümpen falan işte, demokrasi yokuşu özgürlük,brain storm. uff ne artist oldum.
- ah azizim ah, ne olacak senin halin?
bluevelve: yay gidişsel kaçışsal bi durumsala sahip oldum yani şimdi ben,pozisyonel olarak öyle yani.
kendını sozlugun onde gelenı sanıyor olsa gerek oyunun rengını baslık acarak belırten yazar.kararsızlara ornek olacakmıs.
papazın cemaate namaz kıldırması gıbı bırsey lan bu.
bazı insanlar vardır bir cümle ile anlatmak istediği herşeyi anlatır , bazıları da vardır ki paragraflar dolusu yazar ama karşısındaki bir bok anlamaz. işte bu şahıs ikinci kategoride kendine yer buluyor. sadece kendi şizofrenik dünyasında , kendi kendini tatmin etmek için din ve ulusal değerlerle alay ettiğini sanıp anlamsız şeyler yazıyor. sözlükte nickini gördükten sonra yazılarını okumadığım tek insan.
--spoiler--
12 eylül 2010 da yapılacak referandumda kullanacağı oyun rengini ifşa etmekten mutluluk duyacak yazardır.
aydınlık bir Türkiye için, demokratik ve çağdaş bir atatürk cumhuriyeti için, laik modern uygarca bir yaşam için;
(bkz: hayır diyorum hayır)
--spoiler--
ülkesini seven, ona buna peşkeş çekilmesinden büyük rahatsızlık duyan; her türk vatandaşı gibi 12 eylül de doğru olan oyu verecek olan yazar.
aydın olmak düşünce özgürlüğüne inanmaksa , karşı görüşe niye tahammül edilmiyor dedirten yazardır . joliganlıkla yazarlık arasındaki farkı görmesi gerekmektedir .
Kusura bakmasın ama * kendisi 40 yaşın üstünde olmasına rağmen genç ve dinamik yazarlarımıza yazarımsı diyebilecek kadar aşağılanmaya müstahak yazarımsıdır.
Hayvan pazarından atgözlüğü almaya gidebilecek kadar dengesizmiş kendisi. ihtiyarlığına * veriyorum.
edit: haaaa, bir de hiç kimseye ben uludagsözlük yazarıyım diyemiyormuş utancından. Yerin dibine sokulduğunu bildiği için uludagsözlük'te yazar olduğunu kimseye söyleyemiyor tabi.
Ayrıca bu adam kendini kandırarak meyveli ağacın taşlandığını zannediyor güya.
Halbuki sahip olduğu fikir fahişeliği yüzünden recmedildiğinin farkında değil sanırım. *
özel mesaj attığım nadir yazarlardandır. cevabını dört gözle beklerken,beklenmeyen bi durum cereyan etmiştir ve silik oluvermişimdir. yazar olur olmaz ilk özel mesajı göndereceğim adam ya da kadındır. soru da '' ne olacak hocam bu çocuğun durumu,gelecek var mı bu Ufuk Bayraktar'da '' olacaktır.
(bkz: nightstalker)