bluevelve

entry2699 galeri46
    1424.
  1. -1156 karmayla dünya rekorunu elinde bulunduran bünye.
    2 ...
  2. 1425.
  3. (bkz: troll)
    bu adam(!) ve bunun gibiler bir ara gidiyordu la noldu sonra? gö*leri yemedi ellağam.

    edit: troll değil ezberbozanmış. alkışlayın!

    &feature=related
    1 ...
  4. 1426.
  5. geniş omuzlu, yakışıklı, zeki, kültürlü...

    kadın olsa kulağını yalardım.
    2 ...
  6. 1427.
  7. -buluevelve konuşmayı ne zaman sökeceksin azizim, öğrendiğin kelimeleri peşi peşine sıralayarak olmuyor biliyorsun.
    bluevelve: şey, hmm, fizibilite , doktrin yani lümpen falan işte, demokrasi yokuşu özgürlük,brain storm. uff ne artist oldum.
    - ah azizim ah, ne olacak senin halin?
    bluevelve: yay gidişsel kaçışsal bi durumsala sahip oldum yani şimdi ben,pozisyonel olarak öyle yani.
    3 ...
  8. 1428.
  9. komik olduğunu düşünen yazar.şahsımdan kur'an yakma ile ilgili entrysine bi 'öeeee' gelmiştir.
    1 ...
  10. 1429.
  11. bir tanışıp çay kahve içmek istenilecek kişidir.
    2 ...
  12. 1430.
  13. reklamın iyisi kötüsü olmaz mantığıyla hareket eden, sözlükte çoğu kişi tarafından tanınan kişi.*
    1 ...
  14. 1431.
  15. kendını sozlugun onde gelenı sanıyor olsa gerek oyunun rengını baslık acarak belırten yazar.kararsızlara ornek olacakmıs.
    papazın cemaate namaz kıldırması gıbı bırsey lan bu.
    3 ...
  16. 1432.
  17. (#9348998) nolu entrysinde teröristlerin "insan" olduğunu yazdığı için terörist propogandası (evet, terörizm propogandası değil, terörist propogandası*) yapmakla suçlanan ve hakkında dava açılacağı iddia edilen yazar: (#9349307)

    davayı açmayı düşünen zihniyet; keşke tüfek kullananları tavuk, bomba atanları maymun, mayın döşeyenleri fil, intihar militanlarını tavşan, bölücülük yapanları tırtıl zannetmektense onların "insan" olduğunu anlasaydı...

    insan daha kötüdür hayvanlardan...
    yani teröristler insandır.***
    5 ...
  18. 1433.
  19. bazı insanlar vardır bir cümle ile anlatmak istediği herşeyi anlatır , bazıları da vardır ki paragraflar dolusu yazar ama karşısındaki bir bok anlamaz. işte bu şahıs ikinci kategoride kendine yer buluyor. sadece kendi şizofrenik dünyasında , kendi kendini tatmin etmek için din ve ulusal değerlerle alay ettiğini sanıp anlamsız şeyler yazıyor. sözlükte nickini gördükten sonra yazılarını okumadığım tek insan.
    1 ...
  20. 1434.
  21. örnek teskıl ettıgını ılan ederek sozluk formatının ıcıne eden baslıklar acan yazar.* hayır dıyormus evet deseydı ılan etmesi gerekırdı. bılmedıgımız seyler soylese keske.ayrıca sloganı calıntıdır.dogrusu soyle:
    (bkz: aydınlık bır turkıye ıcın evet)
    hem dusunmeden hayır demesı tavsıyemdır zıra dusunurse evet dıyecektır.
    1 ...
  22. 1435.
  23. --spoiler--
    12 eylül 2010 da yapılacak referandumda kullanacağı oyun rengini ifşa etmekten mutluluk duyacak yazardır.

    aydınlık bir Türkiye için, demokratik ve çağdaş bir atatürk cumhuriyeti için, laik modern uygarca bir yaşam için;

    (bkz: hayır diyorum hayır)
    --spoiler--
    ülkesini seven, ona buna peşkeş çekilmesinden büyük rahatsızlık duyan; her türk vatandaşı gibi 12 eylül de doğru olan oyu verecek olan yazar.

    (bkz: doğrusu hayır)
    3 ...
  24. 1436.
  25. (#9356741) saçmalamakta çağ atlayababilmiş odun bir yazardır.

    edit: odunlara ayıp olmuştur. özür dilenir.
    0 ...
  26. 1437.
  27. sallamaktadır. atlamayın...
    2 ...
  28. 1438.
  29. görüp göreceğiniz en mükemmel sazan avcısıdır. * *
    5 ...
  30. 1439.
  31. aydın olmak düşünce özgürlüğüne inanmaksa , karşı görüşe niye tahammül edilmiyor dedirten yazardır . joliganlıkla yazarlık arasındaki farkı görmesi gerekmektedir .
    1 ...
  32. 1440.
  33. açtığı başlıklara yazarların entry girmesinin yasaklanmasını istediğim yazar. bir kişi dışında; hicbiseyebosunaiclenmeyenadam.

    (bkz: bırakın birbirlerini yesinler)
    1 ...
  34. 1441.
  35. son günlerde girdiği entrylerle şaşırtan yazar.
    2 ...
  36. 1442.
  37. Kusura bakmasın ama * kendisi 40 yaşın üstünde olmasına rağmen genç ve dinamik yazarlarımıza yazarımsı diyebilecek kadar aşağılanmaya müstahak yazarımsıdır.

    Hayvan pazarından atgözlüğü almaya gidebilecek kadar dengesizmiş kendisi. ihtiyarlığına * veriyorum.

    edit: haaaa, bir de hiç kimseye ben uludagsözlük yazarıyım diyemiyormuş utancından. Yerin dibine sokulduğunu bildiği için uludagsözlük'te yazar olduğunu kimseye söyleyemiyor tabi.

    Ayrıca bu adam kendini kandırarak meyveli ağacın taşlandığını zannediyor güya.
    Halbuki sahip olduğu fikir fahişeliği yüzünden recmedildiğinin farkında değil sanırım. *
    2 ...
  38. 1443.
  39. sözlüğün en ünlü yazarı.
    2 ...
  40. 1444.
  41. 1445.
  42. hayatın ne kadar ilginç olduğunu bana hatırlatan yazar...

    son dönemlerde kaleminden çıkan her bir kelimeye katılmamak mümkün mü?
    hatırlatın, yarın seri artı geçeceğim...

    (bkz: bir yazar)
    1 ...
  43. 1446.
  44. kültürlü ve çağdaş olduğuna inandığım ender yazarlardan biri. En azından uludağ sözlük ortalamasına 10 falan basar.
    2 ...
  45. 1447.
  46. geçen haftanın en çok oylama yapan 20 yazarından biri. adam oylandığı kadar da oyluyor beyler.*
    4 ...
  47. 1448.
  48. özel mesaj attığım nadir yazarlardandır. cevabını dört gözle beklerken,beklenmeyen bi durum cereyan etmiştir ve silik oluvermişimdir. yazar olur olmaz ilk özel mesajı göndereceğim adam ya da kadındır. soru da '' ne olacak hocam bu çocuğun durumu,gelecek var mı bu Ufuk Bayraktar'da '' olacaktır.
    (bkz: nightstalker)
    0 ...
© 2026 uludağ sözlük