güzel sazan avcısı, alenen ağına takılan balıklarla taşak geçiyor. şurada en azından birkaç ayını geçirmiş bir birey anlardı bu tür başlıkların altında yatanları, tasvip ediyor muyuz? hayır.
-600 (yerli içki) karmasıyla, eksi oy almayı sonuna kadar hak eden yazar. ayrıca, grand ekinoks'a karma konusunda fark atarak, islam alemi'ni de büyük bir hüzne boğmuştur.
100 numarali adam'in saptamasına göre;
#2009849 girdisinde 7, #3319702 girdisinde 10 satırlık cümleleri söz konusu. (çözünürlüklere göre daha farklı sonuçlar alabilirsiniz)
tam fantom ya. ortaya bir paradoks atıyor sonra sisteme düzen getiriyor. mini etek giymeyi ahlaksızlık sanmak diye başlık açıp işi dine , islama getirip böylece bir katersis sağlıyor. komutan karısı gibi bir hali var. seni çok cid tiye alıyoruz fantom.
islam hakkındaki düşüncelerinin, neresinden salladığını tam olarak bilim dahi çözememiştir bu arkadaşımızın. her zaman eleştirilerin dozunu yüksek tutar. ya ne olacağıdı derseniz, sahiden de ne olacağıdı. 4 bin tane entry'sinin, 3500 tanesi islam ile uğraşmak olan bir yazardan başka ne beklenirki ? uğraşıyor uğraşıyor ama sonuca varamıyor. rüyada kabus görürken, koşup koşupta bir türlü kaçamazsınızya hani aynen öyle işte.
islam hakkında musluman olmayan milyarlarca insanın gercek fikirlerini soyleyen kişi olmasa da mevcut ortamda islam hakkında aykırı kabul edilen şeyler söylemesi takdir toplayan kişi. söyledikleri, zaten söylediği kişilerin, söylediklerini anlamamak üzere yetiştirilmesi içerikli olduğu halde söyleyen.
uzun bir zamandır yazdıklarını okumuyorum bile. kasten değil, denk gelmedi. hoşuma gidiyor ama böyle aykırılıklar. hala genç ergen triplerindeyim. yoksa aykırılık neden hoşuma gitsin ki? doğru, "zaten" doğru iken...
sigara içenlerin salak aptal geri zekalı olması gibi kızların sinirlendiğinde açabilecekleri bir başlık açmış.
çok sinirlenmiş, sakin olmasını, makyajını tazelemesini ve dağıllan saçını başını düzeltmesini öneriyorum.
tam bir demagog, ikinci dönem sofist, tepilmesi çok mümkün olan kişilerden biri. yok şimdi sofist tepen sokrates diye bir rumuz hatırlarım, böyle bir sokrates lazım ki tepsin,bu kişi tepilsin efendim. Memnun kalırım.
iki farkli kisi tarafindan kullanildigini dusunmeye basladigim hesap.
benim 2007 de flatcast diceyligini ogrettigim bulu, bana asla saygida kusur etmeyen bulu, abla abla diyip duran bulu hepimizin bildigi buluydu.
ama su an bana pat diye nickimle hitap eden, saygi derecesini az biraz dusurmus, entrylerinde eskisine gore farkliliklar bulunmaya baslamis bir bulu var sozlukte.
her ne kadar kendisini üni.mezunu olarak tanıtsa da türbanlı kadınların sporla çoğaldığını sanan, derse ki "seks zaten, beni en çok terleten karşımdakinin hazzını düşünmeden giriştiğim bireysel ata sporumdur" saygı duyarım kendisine diyebileceğim, bunca yıllık sözlük hayatımda türbanlı kadınların da seviştiğini bana, bize o'na buna öğreten, bunu öğretirken de cidden yaran, biz yarılırken de tüm sözlüklerde Tek hücrelilerde bölünerek çoğalma olayına hızla giren, çıkarları uğruna noktayı değil de virgülü benimsemiş amip.
o değil de bu yazar yüzünden çaylak olursam daha da gelmem ulu'ya. ha bi de aha bak ben de sözlük hayatım boyunca ilk defa bi yazara nefretimi sunan virgüllü entry yazdım oldu mu hacı?
çıkarım olmasın diye de noktayla bitiriyorum, nokta.