her ne kadar kendisini üni.mezunu olarak tanıtsa da türbanlı kadınların sporla çoğaldığını sanan, derse ki "seks zaten, beni en çok terleten karşımdakinin hazzını düşünmeden giriştiğim bireysel ata sporumdur" saygı duyarım kendisine diyebileceğim, bunca yıllık sözlük hayatımda türbanlı kadınların da seviştiğini bana, bize o'na buna öğreten, bunu öğretirken de cidden yaran, biz yarılırken de tüm sözlüklerde Tek hücrelilerde bölünerek çoğalma olayına hızla giren, çıkarları uğruna noktayı değil de virgülü benimsemiş amip.
o değil de bu yazar yüzünden çaylak olursam daha da gelmem ulu'ya. ha bi de aha bak ben de sözlük hayatım boyunca ilk defa bi yazara nefretimi sunan virgüllü entry yazdım oldu mu hacı?
çıkarım olmasın diye de noktayla bitiriyorum, nokta.