bluevelve

entry2699 galeri46
    849.
  1. 850.
  2. ikinci nesil sübyancı. geçen liseli çıtırların sütyenini parçalıyordu şimdi de 94lü yazarlar ile sevişmek istiyormuş. uludağ sözlüğün author'u olmak yolunda emin adımlarla ilerliyor.
    7 ...
  3. 851.
  4. sübyancıdır efendim. bu tarz adamlara ufak ayar vermek gereklidir. mesela:

    * bluevelve'nin kafasından olan bir kaç yazar birleşip fantazileri gerçekleştirmelidir. gerçi bunlar takım ruhuyla coşarlar.
    * kanımca orta yaş krizine girmiştir. andropoza girmeden götürebildiğimi götüreyim rüyası içindedir ya, kızı varsa (sanmıyorum) 94 lük olmasını dileriz.
    * amcaaaaa! ikinci nesil amca! elini ayağını çek artık, uğraşma sen. sana tavsiye; sen git evine aç çocuk pornolarını, en azından sözlüğü kirletme.
    * amca sen ne yap ya da??? sen, senin gibi sübyancı, seks hastası, abazan vb. yazarları al, uzun uzun yazın birbirinize.

    hadi sana kolay gelsin.
    6 ...
  5. 852.
  6. yazılarının yüzde doksan üçüne katılmadığım lakin diğer sözlüklerde dahi yer yer karşılaştığım nazik üslübundan ötürü beğenimi kazanmış bluevelve, hiçbir zaman -sazan avı mıdır bilemem- açtığın ilginç başlıklardan sonra altta kalanın canı çıksında üstüne atlayanlardan olmadım ama şunları bilmeni istiyorum;

    ben altıncı nesil yazarları çok seviyorum dedin, eyvallah dedim. nesline bakmadan ayar vermeye kalkan sözlük yazarı dedin, şimdi de diyorum ki ne bu tutarsızlık..

    nesilden kastettiğin sözlüksel olaylara yatkınlık ise birçoğu bunu çözdü. söz konusu imla ise zaten bizim burada üstünde durduğumuz mevzuları 8. sınıflar biliyor..

    ee, altıları sever misin sevmez misin bilmiyorum ama ayar konusu nesille pek alakalı olmayan bir şey..

    edu: entry okumayan biri olarak kısmen bir hedef hatası var, size bir şeyler anlatmaya çalıştım ama okumadan, özellikle bunu,

    --spoiler--
    sen hiç bir şey yapma ve gelir gelemez bkz yazarı olup deliler gibi ona buna ayar verme yarışına tutuş, kendi seviyendekiler ile birlikte.
    --spoiler--
    2 ...
  7. 853.
  8. yeni hedefi trabzon insanı olan yazarımsı... büyük hata...
    0 ...
  9. 854.
  10. bazen film gibi izlediğim mavi yazar.
    2 ...
  11. 855.
  12. 856.
  13. nasıl geri döndüğünü bir an merak edip, sonra anladığım yazar. hey gidi sözlük hey.
    3 ...
  14. 857.
  15. (#5737846)
    *** dedirten insan.

    yıllar sonra gelen edit: ben bunları demiş miyim hakikaten ya? amma çok masum rolü yapıomuşum arkadaş. halbuki çok şey öğretiyormuşsun dear bluevelve.
    3 ...
  16. 858.
  17. tanım: klavye kullanır, yazardır.

    gün itibari ile (#5727433) nolu entrysinden anladığımız kadarıyla; küstah bir çömez, nesline falan bakmadan sözlüğümüz ters celebrity sine ayarı basmış, abimizde boş bulunup içeri almıştır. ters celebrity demem deki amacım elbette büyüğüme, üst neslime, komutanıma laf çakmak değil sadece masumane bir tanım girişimi... kendisi şu ana kadar gördüğüm en enteresan karmaya sahip; -625 (yerli içki) ... bu kadar eksi bir karma görünce bunu tanımlamak gereğini hissettim.ayrıca "boş bulunup içeri almıştır" benzetmemle de ilintili bu durum. çünkü celebrety'mizin karmasından ve nickaltı yorumlardan anladığımız kadarıyla kendisi eleştirilmeyi umursayan, önemseyen bir yapıya sahip değil. ama bugün, artık nasıl bir boşluğuna denk getirmişse küstah çömez nesil, üstad çoşmuş... kızmış... çok öfkelenmiş.

    öyle ki; cümlesine*; "daha dün bok olup da yeni yeni koku salmaya durduğunun farkında olmadan..." diye giriş yapmış. ardından "...ne lan öyle daha dün gelmiş çocuk çıkmış boklu götüne bakmadan süt kokan ağzı ile ayar vermeye ki, göt vermeye benzer bu dikkat etmek gerekir sonra bafilenen götün davası olmaz..." olmaz diye devam etmiş. biraz, gerizekalı bkz yazarlarına çaktıktan sonra ayarın finalini, akıllı ol diye bağlamış. gene her zamanki şeker, sıkmayan, bir çırpıda su gibi okunan üslubuyla da bir kez daha biz hayranlarının takdirini kazanmıştır.

    ne tesadüftür ki, bugün benim kendisinin nickaltına yazmış olduğum entry, "forum/chat tarzı entryler silinir." gerekçesiyle silindi. kendisinin sürekli kullandığı edit olan "yazim hatası düzeltildi" klişesine itafen;

    "e peki anlam bozukluğu?
    iki cümlede ifade edilecek düşünceyi, elli satır yazıp okuyana eziyet etmek?
    ve dahası o düşünceyi de net ifade edemeyip, saçmalamak?

    siktir et onları, karıştırma şimdi..." diye yazmış, altına da haddim olmayarak iki bkz vermiştim.

    (bkz: yazım hatası düzeltildi)
    (bkz: ohh ne güzel oldu)

    bu tip yüzeysel eleştirilere takılmayacağını, gülüp geçeceğini bildiğim için üstadın "ayar"larını üstüme alınmadım elbete. tersine ben haddimi bilen, 4 e 2 tertip, izmir çömezlerinden pic black. daha sıçtığım bok gerekli mesafeyi kat edip, celebrety imizin yamacına ulaşmadığı için kendisine söyleyebileceğim tek şey;

    (bkz: emret komutanım)
    (bkz: ama allah aşkına uzatmadan)

    (bkz: ulan gene baktırdık)*
    4 ...
  18. 859.
  19. 860.
  20. -1000 karmaya ulaşmaya and içmiş yazar.
    3 ...
  21. 861.
  22. 862.
  23. sözlüğe giriş entrylerinde, kendisiyle ilgili önemli ipuçları veren yazar.

    (bkz: hayatta hicbir amaci olmayan insan)
    1 ...
  24. 863.
  25. #5745679 nolu entry'ime ilham kaynağı olan, çok yazıp hiç bir şey anlatamama konusunda tartışmasız sözlüğün bir numarası olan ya-zar.
    3 ...
  26. 864.
  27. sürekli taşlanan, yazamazlar tarafından kıskanılan yazar.
    5 ...
  28. 865.
  29. 866.
  30. 867.
  31. açtığı her başlık, nick altına 10-15 entry olarak geri dönen troll.
    3 ...
  32. 868.
  33. cümlelerine hakim olan, bu sebepten ötürü "uzun ve güzel" entryler girdiği düşünülen entel dantel dengesiz.

    her entrysini üçer kez okuyorum; hiçbiri herhangi bir yabancı dile çevrilemiyor. google translate mi çeviremedi? hayır, kendi bildiklerimde denedim. yok anam, hayır. normal yazmıyor bu adam.
    3 ...
  34. 869.
  35. 870.
  36. 871.
  37. nick altına bakıyorum da. ne kadar zeki insanlar ve muhteşem tespit yapanlar var. her fırsatta "çok uzun ama anlamsız yazıyor" demişler. tamam arkadaşım öyleyse öyle ya da değil karışmıyorum da, neden her fırsatta bunu belirtiyorsunuz. daha önceden belirtilmiş bir şeyi neden 12398912032 kere şettiriyorsunuz ?
    2 ...
  38. 872.
  39. her şeye rağmen kendi yolundan devam etmesi gereken yazar. sözlükte renklilik ve farklılıklar faydalıdır.
    1 ...
  40. 873.
  41. karmasında ve oylarında spekülatif hareketler olan gizemli troll.
    ozellikle son 10 gündür açtığı über-salak başlıklarla dikkatimi çeken bu yüzden " bu trollcan ne yapıyor, ne ediyor" diye arada kontrol ettiğim zelebriti, bugün en son iyi oylanan entryleriyle beni şaşırttı. anasının ak sütü gibi hak ettiği eksi oylar bir yana, aralarında yaklaşık 3 senelik eski entrylerininde bulunduğu ve tamamı, "şu an radyo sol'da avusturya işçi marşı çalıyor. şu an korna çalıyor" gibi entryleri seri olarak artılanıyor.

    radyosol net/#5752667
    radyosol net/#4186402
    radyosol net/#2876050
    radyosol net/#2843856
    radyosol net/#2678423
    radyosol net/#1875130
    radyosol net/#1855319
    radyosol net/#1808380
    radyosol net/#1801495
    radyosol net/#1775524
    radyosol net/#1751386
    radyosol net/#1692198

    bazı fesatların " bu ipine kesin fake hesaplarından kendine oy enjekte ediyor" dediğini duyar gibiyim ama bana göre aslında birileri zelebreti troll'umuza bir mesaj veriyor. mesaj da şu; "tamam entrylerinde anlam, derinlik, fikir, zeka pırıltısı aramaktan vaz geçtim. madem hevesin var yazmaya ama beceremiyorsun hiç olmazsa, kafa sikmeyen tek cümlelik bir seyler yaz, içeriği önemli değil, yine de verecem artıyı"...

    hayırlısı olsun.

    (bkz: ayda bir kez at kiralayıp tecavüz etmek)
    (bkz: ayda bir kez insan taklidi yapmak)
    7 ...
© 2026 uludağ sözlük