iki farkli kisi tarafindan kullanildigini dusunmeye basladigim hesap.
benim 2007 de flatcast diceyligini ogrettigim bulu, bana asla saygida kusur etmeyen bulu, abla abla diyip duran bulu hepimizin bildigi buluydu.
ama su an bana pat diye nickimle hitap eden, saygi derecesini az biraz dusurmus, entrylerinde eskisine gore farkliliklar bulunmaya baslamis bir bulu var sozlukte.