Ya ben bu adamı kıskanıyorum bi kere, 44 sayfa nick altı olmuş.
Din konusunda pek uyuşmasak da toplumsal görüşlerimiz benzer ama olsun görüşlerini de sevmiyorum.
Kıskanıyorum demişmiydim? kimse benim nick altıma sözlüğün en iyi yazarı dememişti.
Daha başlığın içeriğini okumadan, bu adamın yazdıgını anlıyorum. kendine has bir uslubu var.
Nokta bilmez bir kişilik olup kelimelerle oyunlar oynuyor bu adam. ben de yapabilirim aslında da.. yap diyosun? daha çok okuyorum desem? olmuyor tabi haklısın.
Ben bu adamı saygısız diye nitelendiriyorum gözümde. ama iyi bir saygısız.
Hem - 500 kusur karması var. beğendiğim entrysini iyi oylasam mı hosuna gider yoksa kötü oylasam mı? düşünüyorum bu adamı ben.