şimdi arkadaş , dost...
bazen orhan pamuk taklidi yapıyorsun anlıyorum.
görüşlerine bazen gerçekten katılıyorum.
ama sırf farklı olmak için dilime tecavüz etmeyi bırak.
şu güzel lisanı bizbize , el ele , kardeş kardeşe , kullanalım.
ben iyi yazıyorum gibi nihilist bir sanrıya alet olma.
sandığın şey gerçek değil bunun artık farkına varman gerekir.
sırf kötü yazdığın için kimi insanlar kötü düşündüğünü sanıyor.
bokunu çıkarmaya ve kendini küçük düşürmeye gerek yok düşündüğün kadar insansın ;
düşündüklerin çoğu doğru ve bir o kadar yalansın...
iyi yazmak cümlelerin anasını sikmek değil. orhan pamuğa özenmekte değil.
tanzimattan bu yana halkının anlayabildiği kadar aydınsın.
halkına farkettirebildiğin kadar da insansın...
edit: kim iyi yazar kim gönül yazar hahaha gibi ilkokul esprilerine bir son vererek götle değil akıl ile imtihan edebilirsek eğer yazıları.
penis , condom uhuhuhu dan çok ;
birşeyler anlamaya ve anlatmaya başlayabiliriz sanırım
saygı & sevgi.