eh be hoca, yapma şunu artık ya. şöyle bir hadiseyi bile hissizleştirdin ya kurmaya götüm götüm kastığın uzun cümlelerle, daha ne diyim ben. yok hoca sen git parklar, sokak lambaları, piknik tüpleri hakkında falan yaz.
başlığı gördüğüm anda sevindim, zira böyle duygusal anlardan bahsedilen entrylerde hisler belirtilir, ben de insanların hislerini aktardıkları yazılara bayılırım. ama sen kalkmış bunu bile tanımlamaya çalışmışsın. bütün hevesim birden mideme oturdu, soda içtim geçmedi. şimdi sıçamıyorum da.