ne olduğu belirsiz güya yatırım aracıdır. 200ler 150ler havada uçuşuyordu. birken 60 oldu yüz oldu diyenler var. tamam oldu da ya sıfır olursa ne yapabileceksin olmayacağının garantisi yok. yüzden alanlar eli sikinde ergen gibi bekliyorlar yükselmesini lol. milleti kandırıyorlar.
Bütün coinlerin atasıdır. Şu an piyasanın yarısından fazlasını elinde tutuyor. Uzun vadede de kolay kolay düşeceğini pek sanmıyorum. En büyük rakibi ethereum.
dijital kumar gibi bir şeye dönüştü. altın alıp köşeye koyan teyzeler alttan üstten çizgi çeken fenomenlerden daha karlı. büyük bir soygun var piyasada.