olay yaratan reklam olmadan önce keşfettiğim tadı gerçekten başarılı olan bir aburcuburdu. hani piyasada da ona yakın tadı olan bir ürün yoktu bu yönden iyiydi.
reklamı gördüm gördükçe kafamda başka şekillenir oldu o sevimli bisküvi. ve tanrı erkeği yarattı sendromu resmen.
reklamın adresi yerine ulaşmıştır vel hasıl.
yine o muthiş yaratıcı zekayla karşı karşıya bırakıldıgımız reklamdır.reklam çalıntı,jingle çalıntı.fikir çalıntı.etki aynı.
belli yaş aralıklarında ki-ergen,ergenlikten yeni çıkmış-kadınlar arasında popüler olmuştur.artık biz de sexy kelimesini rahatça kullanabiliyoruz diye hissettirmiştir.
hayır kullanmayacagın şeyi niye alıyorsun?
yok abi kimse reklamda ki erkekler tipsiz falan deyip kıskanmasın. bebeler bildiğin yakışıklı lan, yakışıklı da değiller bildiğin güzel bunlar.çikolatayıda hiç yemedim ama güzeldir diye düşünmekteyim, emek var sonuçta.
erkeklerin seks objesi olarak kullanıldığı azınlıktaki reklamlardan birine imza atmış bir bisküvi markasıdır. he bi de çikolata kokulu parfüm reklamı vardı, güzeldi. şimdi ortak nokta ve amaç şu: "çikolata=kadının mutluluğu" denklemine bir de yakışıklı (gay may iddialarına inat, gözde yıldız ışıldamasına sebep olacak kadar yakışıklı) adamlar ekleyerek tatlı tüketiminde başı çeken kadın kitlesinin dikkatini çekmek. çekti mi? valla da çekti. hepimiz onu konuşuyor muyuz? evet. hakkında 135 entry giriyor muyuz? evet. erkek kadın fark etmez, kimisi kıskandı, kimisinin ağzının suyu aktı, kimisi yok efendim, "gay zaten onlar" dedi çamur attı ya da "yok böyle yakışıklı dünya" diyerek karşı cinsin keyfine limon sıkmaya çalıştı, kimisi gitti market rafında bu marka bisküviyi aradı, kimisi yedi, kimisi yemedi. ne olursa olsun başarılı bir tanıtım örneğiyle karşı karşıyayız.
(gaza gelen kitlelerden çığlıklar yükselir) - yaşasın biscolata staaaaaaarz!
şölenin ürettiği ortası yıldız şeklinde çikolata kaplı bir bisküvidir. kahveyle tadı daha da güzelleşir.
bir de reklamında çok yakışıklı erkekler oynuyormuş, çok seksi, çok kaslı falan.. aa hiç dikkat etmemiştim. ben erkeklere değil, bisküviyi izliyordum oysa ki. dur bir daha izleyeyim. bir şey anlamadım da.**
biscolata'nın facebook grubunun duvarı türk kızlarının;
"very sexy boysssssssss"
"çok sexyler çok iyi reklam, thank youu"
"akan çikolatayı yalayan benide akıttı xDé" *
yazılarına maruz kalmıştır.
ilginç reklamdır..
Kadın dediğiniz canlı çikolataya zaten aşık..
Bunu kaslı erkeklerle pekiştirmenin manası ne..
Şu yönden takdir edilmiştir yalnız..
Kadınların her reklamda 'eşya' olduğu şu dünyada, ilginç bir bakış açısı yaratıp, ters köşeye yatırmaları durumu alkışlıktır..
Ama gereksizdir..
şimdi bunun dışındaki bütün reklamlarda hatun kesimi kırıtır bizimde ağzımız açık kalır vücuda bakarak deriz ki kadınlar ya ne güzel varlıklar.
ama bu reklamda erkek oynuyo gay filan değil bildiğin taş erkekler, lakin bi hamur yoğuran piçe bi kendime bakıyom arada uçurum var buradan kendime çıkardığım ders:
1-diğer hatunlu reklamlar kadınların moralini bozuyor çünkü hiçbiri öyle fıstık gibi değil.
2-reklamdaki erkeklerin hiçbirinde bir tane kıl yok, demekki gerçek hayata vuracak olursak kadın kısmı da kıllıdır sadece tv dekiler seçmece.
3-çirkin erkek yoktur az body building vardır.