son reklamıyla türk erkeklerinden çok kadınlarını kıskançlığa boğmuş üzüntüye sevketmiştir.. bilinen bişey var ki türk kadınları Türkiye'de oldukları sürece o tür manzaralar çok uzak erkeklerin boy ortalamasının 1.70 olduğu göbeklerin kas olarak kabul edildiği güzel ülkemde güzel adamların bulunduğu kıçı kırık bisküvi reklamlarının bu denli dikkat çekmesi gayet manidar.. reklamdaki erkeklerin yansımaları var tabi ama onlarıda sadece beyaz camda görebiliyoruz.. ayrıca o omzunda koli taşıyan abicim nesin sen öyle yaa teşekkürler biscolata..*
evli bir erkek olarak ikilemlere sürüklemiştir beni.
çok merak ediyorum tadını ama alamıyorum ki... hayır ben alsam ibne diyecekler hanıma aldırsam gavat diyecekler ne skim iş lan bu!
gelmiş geçmiş en güzel reklama sahip bisküvi. yemedim hiç ama eminim ki tadı da çok güzeldir reklamı bu kadar dehşet bir şey olduğuna göre. yalnız satışları artırmak istiyorlarsa reklamdaki abileri de promosyon olarak versinler. o zaman yok satar işte. başarılarınızın devamını da bekliyoruz bu arada.
part 1 : hatun kısmı reklamı görür ve erkeklerine aşık olur, ahh vahh diye inler. part 2 : o çikolatayı yiyince o erkeklere sahip olacağını gerçekten(!) düşünen bayan kitleleri türemeye başlar. * part 3 : bu başlık sikilmeye başlar, kimin bayan kimin erkek olduğunu anlamak için biçilmiş kaftan olur. part 4 : reklamı bu kadar güzelse çikolatası da gerçekten güzeldir denilip kutu kutu alınır. part 5 : çikolatalar yendikten bir süre sonra sivilceydi, kiloydu bilmem ne sorunları baş gösterir, kısacası çirkinleşme sürecine girilir. part 6 : doğal olarak 'ben niye çirkinim yaa' triplerine girilir, reklamdaki erkekler unutulur ama bi sonraki biscolata reklamı dört gözle beklenir. part 7 : yeni reklam yayınlanır ve part 1'e geri dönülür.
reklamı başka bir reklamdan esinlenerek yapılmış sanırım. (bkz: bonjour dessert commercial)
Genelde hoş bayanlar daha öndedir reklamlarda, şimdi de erkekler ön planda. işime gelir yani, niye olmasın?