ilginç reklamdır..
Kadın dediğiniz canlı çikolataya zaten aşık..
Bunu kaslı erkeklerle pekiştirmenin manası ne..
Şu yönden takdir edilmiştir yalnız..
Kadınların her reklamda 'eşya' olduğu şu dünyada, ilginç bir bakış açısı yaratıp, ters köşeye yatırmaları durumu alkışlıktır..
Ama gereksizdir..