şölenin ürettiği ortası yıldız şeklinde çikolata kaplı bir bisküvidir. kahveyle tadı daha da güzelleşir.
bir de reklamında çok yakışıklı erkekler oynuyormuş, çok seksi, çok kaslı falan.. aa hiç dikkat etmemiştim. ben erkeklere değil, bisküviyi izliyordum oysa ki. dur bir daha izleyeyim. bir şey anlamadım da.**