giriş
başlık/yazar ara
kayıt ol
giriş
istatistikler
galeri
anket
iletişim
hakkımızda
responsive site
android uygulaması
ios uygulaması
biscolata starz
entryler
iyiler
trends
başlıkta ara
entry
220
↓
galeri
106.
yok abi kimse reklamda ki erkekler tipsiz falan deyip kıskanmasın. bebeler bildiğin yakışıklı lan, yakışıklı da değiller bildiğin güzel bunlar.çikolatayıda hiç yemedim ama güzeldir diye düşünmekteyim, emek var sonuçta.
(bkz:
gavur yapıyor abi
)
ay ne hos
05.02.2011 18:33
0
...
şikayet et
#10723490
kaydet