bakacak moderatör olmadığı için askıda kalan dertlerdir. atıyorum 50 tane yazar ortalama 3 er dakika uğraşıp derdini yazıyor ama karşı taraf sadece 10 saniye harcayıp hiçbirisini okumadan hepsini direkt siliyor. sonra siz de bakıyorsunuz bir derdim vardı ama dert buhar olmuş uçmuş demek ki benim derdim dert değilmiş diyorsunuz *
arkadaş çarşamba günü online oldu bir yazarın nick altına yazdığım entryi "polemik" diyerek sildi gitti. 20 dakika kadar online kaldı ama yaptığı tek işlem buydu. o nick altının sahibi olan tipin 50 tane içerisinde hakaret vs de olan "polemik" içeren birçok farklı yazar tarafından gammazlanmış entrysi var onlara hiç dokunmadı misal.. buradaki birçok şeyi burada olduğum 9 sene içerisinde anladım ama bu moderatör mevzusunu anlayamadım bir türlü. bu şey gibi trafik polisi 4 yol ağzında kırmızı ışıkta son sürat geçiyor diğer yeşil yanan taraftaki arabaları kazaya sevk ediyor. yani asayişi sağlaması gereken bizzat kendisi kaos yaratıyor çok enteresan..
tematik mod yazdıklarınızın sol frame'de çıkmamasını sağlıyor. ayarlardan açıp kapatabiliyorsunuz. bu vatandaş açıyor, sevmediği başlığa tematik mod'da yazıp, başlığı sol frame'den düşürüyor, sonra da yazdığını siliyor. tematik mod'u da geri ayarlardan kapatıyor.
tematik mod yazdıklarınızın sol frame'de çıkmamasını sağlıyor. ayarlardan açıp kapatabiliyorsunuz. bu vatandaş açıyor, sevmediği başlığa tematik mod'da yazıp, başlığı sol frame'den düşürüyor, sonra da yazdığını siliyor. tematik mod'u da geri ayarlardan kapatıyor.
Eskiden Uludağ sözlükte vakit geçirirdi sonra normal sözlüğe geçince buradakilere tepeden bakar, Uludağ sözlüğü aşağılar hale gelmiş kesinlikle şüphesiz.