bir derdim var

entry1305 galeri73
    1276.
  1. bakacak moderatör olmadığı için askıda kalan dertlerdir. atıyorum 50 tane yazar ortalama 3 er dakika uğraşıp derdini yazıyor ama karşı taraf sadece 10 saniye harcayıp hiçbirisini okumadan hepsini direkt siliyor. sonra siz de bakıyorsunuz bir derdim vardı ama dert buhar olmuş uçmuş demek ki benim derdim dert değilmiş diyorsunuz *

    arkadaş çarşamba günü online oldu bir yazarın nick altına yazdığım entryi "polemik" diyerek sildi gitti. 20 dakika kadar online kaldı ama yaptığı tek işlem buydu. o nick altının sahibi olan tipin 50 tane içerisinde hakaret vs de olan "polemik" içeren birçok farklı yazar tarafından gammazlanmış entrysi var onlara hiç dokunmadı misal.. buradaki birçok şeyi burada olduğum 9 sene içerisinde anladım ama bu moderatör mevzusunu anlayamadım bir türlü. bu şey gibi trafik polisi 4 yol ağzında kırmızı ışıkta son sürat geçiyor diğer yeşil yanan taraftaki arabaları kazaya sevk ediyor. yani asayişi sağlaması gereken bizzat kendisi kaos yaratıyor çok enteresan..
    2 ...
  2. 1277.
  3. 1278.
  4. bunu teoman da güzel söyler. nesillerin duygularına tercüman oldu.
    0 ...
  5. 1279.
  6. sözlüğün her yeri reklam olmuş, nereye tıklayacak olsam karşıma bir reklam çıkıyor
    1 ...
  7. 1280.
  8. 1281.
  9. kaldırılmış olan fasilite.

    ya ben profil ve kapak fotoğrafı yüklüyorum, resim yüklenemedi diyor. biri yardım ediversin be hacı.
    1 ...
  10. 1282.
  11. tematik modda entry giriyorsundur. kapat onu düzelir.

    işte her şey parayla olmuyor maalesef.
    0 ...
  12. 1283.
  13. Bir yazar var, hoşuna gitmeyen başlıkları sol frame’den düşürüp, sonra entry’sini siliyor. Seni hic sevmedim değil, başkası. Adını anmak istemiyorum.
    0 ...
  14. 1284.
  15. 1285.
  16. tematik mod yazdıklarınızın sol frame'de çıkmamasını sağlıyor. ayarlardan açıp kapatabiliyorsunuz. bu vatandaş açıyor, sevmediği başlığa tematik mod'da yazıp, başlığı sol frame'den düşürüyor, sonra da yazdığını siliyor. tematik mod'u da geri ayarlardan kapatıyor.
    1 ...
  17. 1286.
  18. --spoiler--

    tematik mod yazdıklarınızın sol frame'de çıkmamasını sağlıyor. ayarlardan açıp kapatabiliyorsunuz. bu vatandaş açıyor, sevmediği başlığa tematik mod'da yazıp, başlığı sol frame'den düşürüyor, sonra da yazdığını siliyor. tematik mod'u da geri ayarlardan kapatıyor.

    --spoiler--

    bu kadar malca uğraşana kadar yazma daha iyi.
    1 ...
  19. 1287.
  20. Şurayı açında diyeceklerimizi diyelim tekrar kapatın.
    1 ...
  21. 1288.
  22. hala bozuk sözlük bçlümü beyin hücrelerine kerkindiğimin ismaili keşke beyninde o hokkah burnun kadar büyük olsaydı
    0 ...
  23. 1289.
  24. 1290.
  25. 1291.
  26. i have a dream ile denmek istenen.
    0 ...
  27. 1292.
  28. Tutamam içimden…

    ingilizce olsa evrensel olurdu bu şarkı.
    1 ...
  29. 1293.
  30. Kullanıma kapatmışlar. Rahmetli bir sözlük fasilitesi.
    1 ...
  31. 1294.
  32. Sözlüğün en önemli fonksiyonlarından biri nereden baksanız 1.5 senedir aktif değil. Çalışmıyor.

    Buradan moderasyon ile iletişime geçebiliyordu yuzırlar. O açıdan iyiydi. Şikayeti olan şikayetini yazıyordu görüşünü bildiriyordu vs.

    Hazır zall filan buradayken özellikle yazıyorum, belki düzeltirler de eskisi gibi aktif olur kullanılabilir.
    4 ...
  33. 1295.
  34. bir derdin varsa binlerce dermanı var.
    1 ...
  35. 1296.
  36. 1297.
  37. artık çalışıyor. tekrar aktif hale getirilmiştir.
    0 ...
  38. 1298.
  39. Çalışıyor da doğru düzgün yanıtlanacak mı o önemli.
    1 ...
  40. 1299.
  41. Eskiden Uludağ sözlükte vakit geçirirdi sonra normal sözlüğe geçince buradakilere tepeden bakar, Uludağ sözlüğü aşağılar hale gelmiş kesinlikle şüphesiz.
    1 ...
  42. 1300.
  43. buna da yapay zeka cevap versin o zaman.
    0 ...
© 2026 uludağ sözlük