2.
-
bilgi nimet ama bilgiyi kullanmak gerek.
bilgiye kutsiyet katan o bilgiyi kullanan insan aklı ve değer yargılarıdır.
3.
-
Ne olduğuna bir türlü karar veremiyoruz bu bilginin. Güç değil miydi?
4.
-
Alınan son verilere göre "meme" nimetmiş arkadaşlar,
Konu kapandıysa, avcumu iki nimetle doldurup yatıyorum.
5.
-
Bilgi veridir, veri ilimden bir parçadır. ilim de bir rızık türüdür, o halde bilgi de nimettir diyebiliriz. evet..