her fırsatta 8 0 diyen eziklerle karşılaşan takımdır. çünkü başka dalga geçecekleri bir konu bulunmayan takımdır.
beşiktaş ile başka bir şekilde dalga geçme aracı bulamadığından eli mahkum olan eziktir. napsın adam beyler? siz onun türkiye kupası alamadığını söylersiniz 8-0 der, sıfır çektiniz avrupa'da dersiniz 8-0 der, yahu önce youngboys'a yenildin şamp. liginden elendin, sonra yetmedi paok'a yenildin uefa'dan elendin dersin gene 8-0 der, eli mahkum çünkü. var mı başka bir şekilde dalga geçmeye çalışma yöntemi?
ancak şöyle bir ayrıntı var ki; biz yenildiğimiz liverpool'u da 2-1 yendik. sen ne kıçı boklu youngboys'u yendin ne de paok'u. ama sen fenerlisin ve eziksin iki takımı da bir tutarsın.
efendim bu yazıyı her fısatta 8-0 diyenlere yazmıştım, burda alakasız olabilir kusura bakmayın. başlık ağır hakaret içeriyomuş. silinmiş, neyse sadette gelelim,
ezik demek haksızlık olur. beşiktaş ın tarihinde yaşanmış elle tutulur en kötü sonuçtur liverpool maçı.
yani başka malzemesi yok arkadaşın sataşacak. efendim arada sırada voleranga, m. karkiv( o takım aynı sezon ç. final oynadı uefa da.) `de girer araya.
-fb,
listede en çok facia ya sahip takım,
1- 7-1 lik adını çıkaramadığım bir takıma uefa kupası maçında yenilmesi,
2- sahaya 6 yabancıyla çıkması,
3- 28 senedir TüRKiYE kupasını alamaması,
4- şampiyonlar liginde 0 çekmesi,
5- kalecisiz bir takıma kendi sahasında yenilmesi,
6- şampiyon olmadan şampiyonluk kutlaması yapması,
not: listesine man. united a 6-2 , galatasaray a 5-1, arsenal milan kayseriye kendi sahasında 4 ve üstü gol yiyerek yenildiğini yazmıyorum. onlarda bizden olsun.
-gs,
listeside şaibeli şampiyonlukları barındırır,
1- 93 senesinde ankaragücünü 8-0 yenerek averajla şampiyon olmuştur,
2- 10 senedir fb yi deplasmanda yenememektedir,
3- chealsiye kendi sahasında 5-0 yenilmiştir,
4- 10 kişi fb ye 6-0 yenilmiştir,
5- tromsö diye bir takıma uefa ön eleme maçında yenilmiştir,
not: gs yi yererken gerçekten madde bulmakta zorlanıyor insan, ama genede sütten çıkmış ak kaşık değil.
-ts,
edirneyi geçtin mi sana liste yapalım trabzonspor,*neyse...
1- 7-1 inönü faciası,
2- uefa ve şampiyonlar ligi özürlü, eylülü hiç görememek,
3- 5-0 avni haker maçı, doğrusu benim favorim. maç tamamlanmamış stad 88. dk yakılmıştır,
4- kalecisiz bir takıma kendi sahasında yenilmek,
5- 30 senedir lig şampiyonu olamamak.
bugün helsinki karşısında canı gönülden desteklediğim (izlediğim yerde genelde fanatik beşiktaşlılar olur. onlarla muhabbet ederiz. onlar da galatasarayı desteklediler zaten) takımdı. demirörene helal olsun. adam taş gibi takım kurdu. aslanlar gibi de gidiyorlar. galatasaray köklü çözümler bulmazsa ve adam gibi transferler yapmazsa bu sene maçlarını en çok izleyeceğim takım olacaktır muhtemelen. uefa'da da en az çeyrek final oynayacağını düşünyorum kendilerinin.
Ferdinand, Amokachi, Madida, Pascal Nouma gibi efsanevi futbolcuların bir zamanınlar formasını giydiği, şu günlerdede çok sağlam kadroya sahip, dünyanın bana göre en güzel renklerini formasına işlemiş olan yegane futbol takımı; bitmeyecek bir sevda türküsüdür kendileri.
16 Eylül: Besiktas JK - PFC CSKA Sofia
30 Eylül: SK Rapid Wien - Besiktas JK
21 Ekim: Besiktas JK - FC Porto
4 Kasım: FC Porto - Besiktas JK
2 Aralık: PFC CSKA Sofia - Besiktas JK
15 Aralık: Besiktas JK - SK Rapid Wien
son 12 veya 13 resmi maçta fenerbahçeye en az 7-8 kez yenilmiş takım. sen ne anlatıyon kolpa çarşı bebesi!
not: maç sayısı ile ilgili detaya girmiyorum +- 1 olur muhtemelen en fazla. ona da sen bakıcan o senin işin, ondan sonra sallayacaksın!
rakip takım taraftarlarını çok pis göt edecek takımdır, takımımdır. şimdiden grupta alacağı puanları hesaplayıp, kendi kendilerini umutlandıran rakip takım taraftarları, beşiktaş'ım gruptan canavar gibi çıkınca, afedersiniz sik gibi kalacaklardır.
diğerlerine nispeten daha zayıf bir rakibi eleyerek katıldığı avrupa ligi'nde yine şanslı bir kura çekmiş takım. şu gruptan da çıkamadıktan sonra da katılmanın bir manası yok.
kendilerini tek temsilci olarak görüp böbürlenen taraftarlara sahip takım. adamlar resmen sadece biz çıktık, biz olmasak ne olacak bu türkiye'nin hali geyiğindeler. fenerbahçe ile galatasaray'ın rakiplerinin kalibresinde bir rakiple karşılaşsalardı sonları farklı mı olacaktı merak ediyorum !
fb ve gs'nin uefa rakiplerinin kalibresinde bir takımla karşılaşmamış. hmmm neydi gs'nin oynadığı o takımın ismi ? kyratov mu? kyrl mı? neydi hatırlayan var mı? ha bi paok diye bi şey var. o ne panatinaikos mu? olympiakos mu? şu an ligimizden kat kat düşük yunan liginin 5. ya da 6. takımı olan bir takım o paok... ama sorsan fenerlilere, türkiyenin en iyi takımı fener.
biri kalibre mi dedi şimdi?
ek: hmm, paok geçen sene alpha atsikini ikinci bitirmiş... o yüzden yunanistan'ın ikinci takımıymış hep... bursa da geçen sene şampiyon olmuştu bizde. ne yani 50-60 yılı kenara atıp bursa 1. takım mı dicez sizin mantığınıza göre?
ah bu fenerliler yok mu... çok takıyorlar kafalarına bu işleri.
oynadığı rakip her ne kadar zayıf olmuşsa da, bileğinin hakkıyla gruplara kalmış takımdır. galatasaray taraftarı olarak, en azından karpaty lviv'i de aynı şekilde, rahatlıkla geçeceklerini tahmin ediyorum. geçerlerdi daha doğrusu.
yine de beşiktaşlılara fazla yüklenmemek gerekiyor, ülkeyi uefa avrupa ligi'nde temsil edecek tek kulüp olmanın gururundan öte, "gaz"ını yaşıyorlar. dolayısıyla "hehehe çıkamadınız olm, sadece biz varız!" dediklerinde "evet abi haklısın" deyip geçmek gerekiyor.
yunan liginin spor toto süper liginden kat kat "düşük" olduğunu düşünen, paok'un yunanistan'ın beşiktaş'ı olduğunu bilmeyen taraftarlara sahip zaten, ne diyebilirsin ki?