beşiktaş

entry19538 galeri ses2
    2339.
  1. fb ve gs'nin uefa rakiplerinin kalibresinde bir takımla karşılaşmamış. hmmm neydi gs'nin oynadığı o takımın ismi ? kyratov mu? kyrl mı? neydi hatırlayan var mı? ha bi paok diye bi şey var. o ne panatinaikos mu? olympiakos mu? şu an ligimizden kat kat düşük yunan liginin 5. ya da 6. takımı olan bir takım o paok... ama sorsan fenerlilere, türkiyenin en iyi takımı fener.
    biri kalibre mi dedi şimdi?

    ek: hmm, paok geçen sene alpha atsikini ikinci bitirmiş... o yüzden yunanistan'ın ikinci takımıymış hep... bursa da geçen sene şampiyon olmuştu bizde. ne yani 50-60 yılı kenara atıp bursa 1. takım mı dicez sizin mantığınıza göre?
    ah bu fenerliler yok mu... çok takıyorlar kafalarına bu işleri.
    6 ...