beşiktaş

entry19538 galeri2133 ses2
    2292.
  1. 2293.
  2. hjk helsinki'ye toplam 6 gol atmış uefa avrupa ligi'ne kalmıştır.
    3 ...
  3. 2294.
  4. gruplarda liverpool ile eşleşme şansı var, hodri meydan,

    (#9174880)
    3 ...
  5. 2295.
  6. fenerbahçe ve galatasarayın başarısızlığında uefa kupasını alacak takım diyorlar. hani kötü olmasa onlar alacakmış o kadar yani.*
    (bkz: gurur kaynağı)
    9 ...
  7. 2296.
  8. (bkz: trabzonspor)
    (bkz: galatasaray)
    (bkz: fenerbahçe)

    bu 3 güzide takımın tek tek elenmesinden sonra elimizde kalmış tek yegane değer, gutisi quaresması ile tüm türkiye bu takıma destek olsun en güzeli bu.
    9 ...
  9. 2297.
  10. bi ara fenevbahçe galatasaray arasına girmeye çalışan takım falan derlerdi. hadi girmeye çalışın şimdi avrupa-beşiktaş arasına...

    ne vardı akıllı oynasanız omuz omuza sikertseydik avrupa'yı eh be cimbom. ah ulan fener!
    7 ...
  11. 2298.
  12. elediği 2 takım, viktorya pilzen ve hajeka helsinki hem galatasaray'ı hem de fenerbahçe'yi eleyebilecek kapasitede takımlardı.
    hiç kimse kıvırmasın, adamlar değil mağlup olmak gol dahi yemeden alınlarının akıyla kaldılar guruplara.
    tebrik ederim...
    9 ...
  13. 2299.
  14. inşallah galatasaray ve fener'e avrupa liginden gelecek para beşiktaş'a gelir bu sene, yaptığı güzel transferlere bir katkı olur hiç olmazsa...
    şampiyonlar liginde fenerin elenmesi ile bursa'ya geldiği gibi.
    5 ...
  15. 2300.
  16. (bkz: beşiktaş ne yaptı gs ve fb ne yapmadı)

    güzel ülkemizin uefa avrupa liginde yalnız ve gururlu büyüğü.
    7 ...
  17. 2301.
  18. galatasaray ve fenerbahçe'nin elenmesi ve aldığı bol gollü galibiyet yüzünden tekrar 2 nci torbaya yükselmiş takım;

    http://img4.immage.de/26084ca.jpg
    5 ...
  19. 2302.
  20. bir ömür boyu seveceğiz, her yüz yılın efendisi büyük beşiktaş!
    8 ...
  21. 2303.
  22. can-ı gönülden tebrik etmek istediğim, kucaklamak istediğim, karanfillere bezemek istediğim, siyah beyazına kurban olunası takımım. Bundan sonra herkes beşiktaşlı uefa liginde, ona göre!
    7 ...
  23. 2304.
  24. bugün yine güzel bir hediye vermiştir bana. en büyük aşk...
    7 ...
  25. 2305.
  26. fenerbahçelilerin her yenilgi sonrası saldırdığı takımdır.

    hani kadın sinirlenir ve erkeğine vurmaya başlar ya

    sonra tutkulu öpüşürler.
    17 ...
  27. 2306.
  28. her fırsatta 8 - 0 diyen fenerli akınına uğrayan gurur kaynağı takımımızdır.
    (bkz: her fırsatta 8 0 diyen ezik)
    7 ...
  29. 2307.
  30. paok ve liverpool'un dan en az biri gruplarda karşısına çıkarda fener ya da trabzon'un birinin gönlünü yapacaktır.
    7 ...
  31. 2308.
  32. seni sevmek; bir kente molotof kokteyli atıp da yangın yerine dönmek kadar çılgınca şimdilerde!
    10 ...
  33. 2309.
  34. beşiktaş beşiktaşlı için aşktır, sevgilidir.
    ister hakim olun ister çöpçü.
    isterse sokakta elleri ceplerinde turlayan serseri fark etmez hepsinin gönlünde aynı aşk vardır.

    belki bir fenerbahçeli yada galatasaraylı için sportif başarı çok önemlidir ama beşiktaşlı için asla en önemli şey sportif başarı değildir.
    diğer taraftarlardan ayrıldığı nokta budur beşiktaşlının.

    sadece ve sadece o renklerin aşığıdır.
    gerekirse tüm tribün sırtını sahaya döner ve maçı izlemeden aşkını türkülerle, şarkılarla dile getirir.
    sahada olanlar önemli değildir.

    beşiktaşlı inönüde sevgilisiyle buluşan aşık gibidir. onunla hasret giderir, giydikleri, yedikleri, içtikleriyle ilgilenmez.
    aşkıyla buluşan her sevgili gibi heyecanlıdır.
    sarılır, koklaşır o tarifsiz aşkıyla.

    belki diğer klüplerin taraftarları bizi anlarsınız diye yazıyorum.
    inönü bir asırdır aşıkların buluşma yeridir.
    yenilmeleri yahut yenmeleri sadece keyif katar yada keyifleri kaçırır ama heyacanları asla kaybolmaz.

    bir beşiktaşlı sahada oynayan her futbolcusundan bu heyecanı doğal olarak bekler.
    o yüzden beşiktaşlı nouma ya sever, q7 yi sever, ilhan mansız ı sever.
    bu adamlar bu aşkı anlayabilecek az sayıda futbolculardandır.

    beşiktaşlı olmak aşkdır beyler.
    sevgilinize sarıldığınızda ruhunuz dinleniyor dimi?
    bizim için yetmiyor işte anlayın ve saygı duyun.

    gelsin kartalım için:

    http://www.youtube.com/wa...Cx4AQ&feature=related

    Sevdalı yüreklerde beyaz sürgünler
    Halayla, türkülerle sevdi bu kalpler
    Yıldızlar tutuştu siyah beyazla
    Marşlarımız ağlasın kartal aşkıyla
    Beşiktaş seninle ölmeye geldik..
    BEŞiKTAŞ

    Gücüne güç katmaya geldik,
    Formanda ter olmaya geldik,
    Beşiktaş seninle ölmeye geldik..
    BEŞiKTAŞ

    Barbaros meydanında dün gibi sevdan,
    Derin bir nefes çektik abbasağadan,
    Bir umudum sensin anlıyor musun,
    Hayat yaşanmıyor ki senle olmadan,
    Beşiktaş seninle ölmeye geldik..
    BEŞiKTAŞ

    Gücüne güç katmaya geldik,
    Formanda ter olmaya geldik,
    Beşiktaş seninle ölmeye geldik.
    BEŞiKTAŞ
    10 ...
  35. 2310.
  36. avrupa devi hjk helsinki'yi devirerek gruplara kalan takım.

    sakin olun, eksilemeden önce yazacaklarımı da okuyun. beni bilirsiniz sayın sözlükçüler. troll değilim, gerizekalı değilim. beşiktaş helsinki'yi her iki maçta da çatır çatır yendi ve gruplara kaldı, kendilerini tebrik ediyorum. adamların hakkını vermek gerekiyor. tanımımın da ironik olduğunu belirtmek istiyorum, yani "hacı tamam böyle demişsin de o tanım oldu mu?" demeyin. bu benim tanımım değil. bir grup götü hala yere inememişlerin tanımı.

    her neyse. bütün temsilcilerimizin tel tel döküldükleri turda(trabzonspor'u ayrı tutuyorum) kolay rakip gelmesinin de avantajıyla gruplara kalmayı başardılar. fifa serilerinde habire uefa'da finallere falan yükseliyordu bu takım. anlam veremiyordum, "lan nesi var bunların?" diyordum.

    şimdi gerçekten finallere kalma zamanı onlar için. hepsi patır kütür sıçtı, bari bursa'yla beşiktaş bulunduğu yerde başarılı olsun.
    7 ...
  37. 2311.
  38. bence tüm türkiye'nin desteklemesi gereken takımdır. finale kadar gider bu iş ayık olun.
    12 ...
  39. 2312.
  40. imrenrek izlediğimiz güzide takım.

    not: fenerbahçeliyim.
    10 ...
  41. 2313.
  42. ibrahim toraman, tabata, holosko , sivok, aurelio, gibi oyuncularıda hazır bekletmesi ile beraber ligin en iyi yedek kadrosuna sahip olacaklar, helal.
    6 ...
  43. 2314.
  44. el oğlu 8-0 diye dursun 6 maçta 17 gol atmış 1 gol yemiş, gün itibari ile avrupa'Da dolu dizgin giden tek takım, quaresma ve gutisi ile necip, ernst, zaposu ile ışıl ışıl bir takım destek olun bozulmasın.
    9 ...
  45. 2315.
  46. uludağ sözlük moderasyonunu bile çileden çıkarmış takım. onlar da alkışlayacaklar seve seve.
    9 ...
  47. 2316.
  48. gecen sene galatasaray nasil basladiysa oyle baslamistir.

    hemen gaza gelmeyin.
    6 ...
© 2026 uludağ sözlük