bu 3 güzide takımın tek tek elenmesinden sonra elimizde kalmış tek yegane değer, gutisi quaresması ile tüm türkiye bu takıma destek olsun en güzeli bu.
elediği 2 takım, viktorya pilzen ve hajeka helsinki hem galatasaray'ı hem de fenerbahçe'yi eleyebilecek kapasitede takımlardı.
hiç kimse kıvırmasın, adamlar değil mağlup olmak gol dahi yemeden alınlarının akıyla kaldılar guruplara.
tebrik ederim...
inşallah galatasaray ve fener'e avrupa liginden gelecek para beşiktaş'a gelir bu sene, yaptığı güzel transferlere bir katkı olur hiç olmazsa...
şampiyonlar liginde fenerin elenmesi ile bursa'ya geldiği gibi.
can-ı gönülden tebrik etmek istediğim, kucaklamak istediğim, karanfillere bezemek istediğim, siyah beyazına kurban olunası takımım. Bundan sonra herkes beşiktaşlı uefa liginde, ona göre!
beşiktaş beşiktaşlı için aşktır, sevgilidir.
ister hakim olun ister çöpçü.
isterse sokakta elleri ceplerinde turlayan serseri fark etmez hepsinin gönlünde aynı aşk vardır.
belki bir fenerbahçeli yada galatasaraylı için sportif başarı çok önemlidir ama beşiktaşlı için asla en önemli şey sportif başarı değildir.
diğer taraftarlardan ayrıldığı nokta budur beşiktaşlının.
sadece ve sadece o renklerin aşığıdır.
gerekirse tüm tribün sırtını sahaya döner ve maçı izlemeden aşkını türkülerle, şarkılarla dile getirir.
sahada olanlar önemli değildir.
beşiktaşlı inönüde sevgilisiyle buluşan aşık gibidir. onunla hasret giderir, giydikleri, yedikleri, içtikleriyle ilgilenmez.
aşkıyla buluşan her sevgili gibi heyecanlıdır.
sarılır, koklaşır o tarifsiz aşkıyla.
belki diğer klüplerin taraftarları bizi anlarsınız diye yazıyorum.
inönü bir asırdır aşıkların buluşma yeridir.
yenilmeleri yahut yenmeleri sadece keyif katar yada keyifleri kaçırır ama heyacanları asla kaybolmaz.
bir beşiktaşlı sahada oynayan her futbolcusundan bu heyecanı doğal olarak bekler.
o yüzden beşiktaşlı nouma ya sever, q7 yi sever, ilhan mansız ı sever.
bu adamlar bu aşkı anlayabilecek az sayıda futbolculardandır.
beşiktaşlı olmak aşkdır beyler.
sevgilinize sarıldığınızda ruhunuz dinleniyor dimi?
bizim için yetmiyor işte anlayın ve saygı duyun.
Sevdalı yüreklerde beyaz sürgünler
Halayla, türkülerle sevdi bu kalpler
Yıldızlar tutuştu siyah beyazla
Marşlarımız ağlasın kartal aşkıyla
Beşiktaş seninle ölmeye geldik..
BEŞiKTAŞ
Gücüne güç katmaya geldik,
Formanda ter olmaya geldik,
Beşiktaş seninle ölmeye geldik..
BEŞiKTAŞ
Barbaros meydanında dün gibi sevdan,
Derin bir nefes çektik abbasağadan,
Bir umudum sensin anlıyor musun,
Hayat yaşanmıyor ki senle olmadan,
Beşiktaş seninle ölmeye geldik..
BEŞiKTAŞ
Gücüne güç katmaya geldik,
Formanda ter olmaya geldik,
Beşiktaş seninle ölmeye geldik.
BEŞiKTAŞ
avrupa devi hjk helsinki'yi devirerek gruplara kalan takım.
sakin olun, eksilemeden önce yazacaklarımı da okuyun. beni bilirsiniz sayın sözlükçüler. troll değilim, gerizekalı değilim. beşiktaş helsinki'yi her iki maçta da çatır çatır yendi ve gruplara kaldı, kendilerini tebrik ediyorum. adamların hakkını vermek gerekiyor. tanımımın da ironik olduğunu belirtmek istiyorum, yani "hacı tamam böyle demişsin de o tanım oldu mu?" demeyin. bu benim tanımım değil. bir grup götü hala yere inememişlerin tanımı.
her neyse. bütün temsilcilerimizin tel tel döküldükleri turda(trabzonspor'u ayrı tutuyorum) kolay rakip gelmesinin de avantajıyla gruplara kalmayı başardılar. fifa serilerinde habire uefa'da finallere falan yükseliyordu bu takım. anlam veremiyordum, "lan nesi var bunların?" diyordum.
şimdi gerçekten finallere kalma zamanı onlar için. hepsi patır kütür sıçtı, bari bursa'yla beşiktaş bulunduğu yerde başarılı olsun.
el oğlu 8-0 diye dursun 6 maçta 17 gol atmış 1 gol yemiş, gün itibari ile avrupa'Da dolu dizgin giden tek takım, quaresma ve gutisi ile necip, ernst, zaposu ile ışıl ışıl bir takım destek olun bozulmasın.