oynadığı rakip her ne kadar zayıf olmuşsa da, bileğinin hakkıyla gruplara kalmış takımdır. galatasaray taraftarı olarak, en azından karpaty lviv'i de aynı şekilde, rahatlıkla geçeceklerini tahmin ediyorum. geçerlerdi daha doğrusu.
yine de beşiktaşlılara fazla yüklenmemek gerekiyor, ülkeyi uefa avrupa ligi'nde temsil edecek tek kulüp olmanın gururundan öte, "gaz"ını yaşıyorlar. dolayısıyla "hehehe çıkamadınız olm, sadece biz varız!" dediklerinde "evet abi haklısın" deyip geçmek gerekiyor.
yunan liginin spor toto süper liginden kat kat "düşük" olduğunu düşünen, paok'un yunanistan'ın beşiktaş'ı olduğunu bilmeyen taraftarlara sahip zaten, ne diyebilirsin ki?