beşiktaş

entry19538 galeri ses2
    2341.
  1. oynadığı rakip her ne kadar zayıf olmuşsa da, bileğinin hakkıyla gruplara kalmış takımdır. galatasaray taraftarı olarak, en azından karpaty lviv'i de aynı şekilde, rahatlıkla geçeceklerini tahmin ediyorum. geçerlerdi daha doğrusu.

    yine de beşiktaşlılara fazla yüklenmemek gerekiyor, ülkeyi uefa avrupa ligi'nde temsil edecek tek kulüp olmanın gururundan öte, "gaz"ını yaşıyorlar. dolayısıyla "hehehe çıkamadınız olm, sadece biz varız!" dediklerinde "evet abi haklısın" deyip geçmek gerekiyor.

    yunan liginin spor toto süper liginden kat kat "düşük" olduğunu düşünen, paok'un yunanistan'ın beşiktaş'ı olduğunu bilmeyen taraftarlara sahip zaten, ne diyebilirsin ki?

    hatırlatmakta fayda var, paok geçen sene alpha ethniki'de ortalığı sikip atmış ve ikinci olmuştur. yani aslında beşiktaş'tan fazlasını yapmıştır. aris thessaloniki, olympiakos, panathinaikos, iraklis, skoda xanthi... kaçının maçını izlediniz? kaçının savunmasını geçebilirsiniz?

    neyse devam edin, ehehe.
    6 ...