karpaty lviv'i küçümseyen taraftarlara sahip takımdır. lucescu henüz kura çekildiğinde söylemişti. metalist kharkiv kadar güçlü bir takım diye. he metalist mi kim ? 4 müydü neydi işte öyle bişeyler.
lyiv takımına elenen galatasaray'lılarla, hem young boys'a yenilerek elenen hemde paok diye saçma sapan bir takıma elenen fenerlilerle yoğun bir şekilde eleştiriye maruz kalan takım, beşiktaş 6 maçta 17 gol atıp bir gol yerken sizler (gs) toplamda 3 sırp ekibinden 3 de lyiv den 6 gol yiyor, fb olanı ise iki maçtada yerlerde sürnüyor, büyüklüğünüz fasa fiso olmuş haberiniz yok.
beşiktaş son 20 yılda 5 kez şampiyon olmuştur. beşiktaş'tan büyük olduğunu iddia eden fenerbahçe'nin de son 20 yıldaki şampiyonluk sayısı 5'tir. beşiktaş'ın son 5 yılda 3 kez müzesine götürdüğü türkiye kupası'nı 28* yıldır göremeyen fenerbahçe, beşiktaş ile oynadığı son 2 kupa finalinde kalesinde 7 gol görmüştür. beşiktaş üçüncü büyüktür.
artık eşeğinkine suyu kaçırmış takımdır. 1 değil 2 geleceği olan yabancı futbolcu ile kiralık olarak anlaşılacağı söyleniyor. kadroda bildiğim kadarıyla 11 yabancı var, edecek 13. kimleri göndereceksin? sivok geldiği zaman ne b.k yiyeceksin.
ne gerek var takımla oynamaya. uygun, ucuz, yetenekli bir santrafor alın bitsin şu transfer. bozmayın takımın ahengini.
şampiyonluk karşılaştırmasında 20 yıl yerine son 10 yıl veya direk olarak kulüp tarihine bakılacak olursa ligde pekde başarılı olmadığı farkedilecek olan kulüp.
' ölümle yaşamı ayıran çizgi, siyahla beyazı ayıramaz ki ' bestesiyle futbol sevdalısının tanımını yapmış bir tribün grubuna sahip üç büyük temsilcisi.
karabükspor maçında çoşmuş takımdır. yalnız bu maçta gol atmasısını isteyeceğim 4 oyuncudan üçü golle buluşmuş. darısı nihat'ın başına. kendine gel adam.
kendilerini fenerbahçe ile kıyaslama cürretine sahip taraftarı olan kulüp.
ispanya'nın dünya kupasında alman'ları yendiği maç sonrasında, ispanyol taraftarlar o esnada televizyona röportaj vermekte olan sweinsteiger'in arkasından hareket falan yapıyorlardı. alman futbolcu şöyle bir baktı ve insan pisliği görmüş gibi yüzünü çevirdi. işte beşiktaş denen ucubeyi fenerbahçeyle kıyaslayan aynı o arkadaki ispanyol soytarılar gibidir.
lig de, avrupa da, karşılıklı maçlarda hepsinde geri olduğun bir takımla mı beşiktaş'ını kıyaslıyorsun. sikindirik türkiye kupasını fenerbahçe'den fazla almışsın ama o maçlar yüzünden iki hakemin hakemlik hayatının bittiğini yazmıyorsun.**
hadi her şeyi geçtim, bugün fenerbahçe ve beşiktaş'ın aynı saatte maçı vardı. maç yayını yapan yerleri dolaşsaydın bakalım, kaç tanesi o süper beşiktaşınızın maçını yayınlıyordu.
karabük maçında 1-0 geriye düşmesine rağmen emenike'nin gol sevincinde attığı 4 taklaya istinaden maçı 4-1 kazanan takım.
mazallah emenike 6-7 takla da atabilirdi.
slaviadan 10 yiyerek,sigmadan 7 yiyerek,şampiyonlar liginde gruplarda 0 çekerek,young boys,paok gibi 10.sınıf takımlara kanırtılarak çok büyük takım olunduğunu zanneden fenerli girslere uzaktan hareket çeken taraftara sahip kulüp.
edit:zorunuza mı gitti melisler.öyle g.te böyle y..rak.
young boys ve paok gibi takımlara 10. sınıf takım diyebilen taraftarlara sahipse bilmeliler ki o 10. sınıf diye nitelendirdikleri takımlar daha düne kadar s*kinde gezdirirdi beşiktaş gibi 10 tane takımı.
2 tane iyi transfer yapıp, erkenden yalancı bahar yaşayıp bir tarafları kalkmasın bazılarının.
buraya gelip beşiktaş takımına bok atanlar haftası gelince quaresma guti necip, ernst, ferrari, bobo gibi yıldızların tozunu şüphesiz yutacaklardır, ayak takımlarının çökerttiği egolarınızı alın defolun gidin burdan.