çaylaklıgım sebebi ile 3 haftadır hakkında tespit yapamadığım takımım, ibb maçında alınan 2-0 lık mağlubiyetin schuster ve takım için çok yararlı olacağına adım gibi eminim önce uefada gruplara kalınacak ardından karabük deplasmanında 3 puan söke söke alınacaktır yeter ki quaresma kadar inanılsın.
hakkında hala şu şekilde başlık açılabiliyorsa gerçek manada bir kıtlık var insanlarda, daha ne olsun demek şahsımı basitleştirir ancak robinho'yu da almış bir takım artık ne yapsın.
ibb maçında ilk gol geldiğinde kenardaki Guti'nin nasıl üzüldüğüne bakalım. Q7'nin kaçırdıkça deliren kahrolan haline bakalım. farketmediysek tekrar izleyip dikkat edelim. 40 yıllık beşiktaşlı gibi takılan bu yıldızlara saygı duyalım. Üzülmeyelim. Beşiktaş Taraftarı hakedene hakettiğini hep vermiştir tarih boyunca.
acaba besiktas ligin ikinci yari baslamadan da gecen sene oldugu gibi yeniden yarim sezon kombine satisi yapacak mi diye meraklandiran kisi, kurum yada kuruluslar.* na gore kapalida ki yerimizi alacagiz kismetse 23 sene sonra..
masallara inanmayacak kadar akıllı taraftarları olan kulüptür.
nihat kahveciyi yuhalarlar çünkü nihat kahveci "beşiktaşın evladıdır" hikayesine inanmazlar yuhalamalarının sebebi nihatın kötü değil resmen ruhsuz oynamasıdır işte bu sebeple bobo nihat'tan daha beşiktaşlıdır.
kadrosuna guti ve quaresma'yı katan, robinho'yu bitirmesine ramak kalan ama tanrının bir lütfu olarak sağ bekte ısrarla erhan güven isimli 3.lig topçusunu oynatan takım.
ve size yemin edebilirim ki her sene mutlaka kadrosunda kazma futbolcu kontenjanları var.
bu sene için bu kontenjanın erhan'a ayrıldığını düşünüyorum.
robinho da gelirse olay tam bir tragedyaya dönüşecek.
guti quaresma'ya pas veriyor, quaresma'nın ortasında robi golü yazıyor..bir köşede de rakip için otobana dönmüş bir beşiktaş sağ beki...
100 futbol takımı kurulacak paraya dünya yıldızları alıyoruz, sağ bekimizin bankosu erhan güven !
inanılır gibi değil haşmet...inanılır gibi değil....
ömer güvenç ve sinan engin'in dediğine göre robinho bitmiş bir de orta sahanın göbeğine ernst'in yanında alternatif yerli bir isim aranıyormuş. anladığım kadarıyla marco aurelio brito dos prazeres
tabata da gitti diyebiliriz demek ki. hatta belki fink de...
iddia ediyorum en kolpa taraftara sahip takım. ne bizde ne de galatasaray'da ve hatta ne de trabzonspor'da bu kadar kolpa adam biraraya gelmez. istisnalar kaideyi bozmaz adam gibi olanları da var kesinlikle. rahmetli vedat okyar vefatından sonra da medya içinde adam yazan bir tane de yazarı yoktur bunların. kimse de kusura bakmasın ama 100 yıllık rekabetin sürekli kenarında kalmıştır. başkanına haftalarca ana avrat sövüp şimdi de deliriyoruz başkan bize huni diye bağırıyorlar. sezon sonu görüşürüz, küfürler tekerrür edince ben burada olacağım. rahat olun.
not: ahmet vardar var eski yönetici yanlış değilsem, en azından adam gibi yazıyor. ona haksızlık yapmayayım.
özel not: valla eksiden korksaydım burada olmazdım ergen tayfası sizi. tamam şampiyon sizsiniz!!* kolpa çarşıcılar. delikanlı gibi itiraf edin biz kolpayız diye canımı yiyin benim. robinho'yu alın sizi şampiyon ilan edicem merak etmeyin!
liverpooldan 8 yedikten sonra bile futbolcularını alkışlayan taraftara sahip kulüptür.diğerleri gibi 2 maç yenilgiden sonra yönetim istifa demez,şampiyonluk gitti diye stadını yakacak derecede vefasızlık yapmaz.
edit:alıngan ergenler yüzünden entrye (+18) sınırı konulmasından mütevellit cinsel içerikli kelimeler değiştirilmiştir.
sezon itibariyle kurdukları kadroyla deliler gibi her maçlarında gol atabilecek takım. hücum güçleri inanılmaz yüksek ama futbol sadece ofansif oyunla kazanılmıyor. eğer beşiktaş arkayı sağlama almazsa attığı kadar da yiyecektir.
trabzonspor'dan 3 yiyen takımlarını eleştirmektense hala beşiktaş bizi kadıköy'de yenemez diye böğüren taraftarları gördükçe kendi kadromuzdan bende korkuyorum, bekleyin!
rakip taraftarların zaman zaman hakkında 'asla fb ve gs ile re rö rö' vb. cümleler kurduğu takım. kardeşim kendi takımızını tek başına savunmaktan bu kadar mı acizsiniz yahu? neden fb ve gs birlikte geçiyor her zaman?
schuster'in bir şekilde ikna edilip- ernst-necip-quaresma-guti-bobo-zapo-üzülmez-hakan arıkan 8 lisini asla bozmaması sağlanmalıdır şu durumda bu takım tutulmaz.
süper ligde en geniş kadroya sahip olan beşitaşda, kazanan takımı bozan schuster'i anlayamıyorum. zapo ve bobo'nun kadro dışında kaldığı beşiktaş'ı guti ve necip'te yedekte beklerken izlemekten hiç zevk almadım..