ömer güvenç ve sinan engin'in dediğine göre robinho bitmiş bir de orta sahanın göbeğine ernst'in yanında alternatif yerli bir isim aranıyormuş. anladığım kadarıyla marco aurelio brito dos prazeres
tabata da gitti diyebiliriz demek ki. hatta belki fink de...