aurelio-ernst-necip uefa-türkiye kupasıve lig için yeter sayıda oyuncu olması gerekliliği için doğru bir transferdir, yaşı itibari ile mevkisini kaldırabilir.
körü körüne sevdiğimiz takım. hiç bir menfaat beklemeksizin, uğruna dolmabahçeler de, şaiirler parkında sabahlara kadar bira içip türküler söyleyerek, ertesi gün yapacağı karşılaşmayı beklediğimiz takım. her maçına sanki sevgilimle buluşacakmış gibi hazırlanarak gittiğim takım. sanki birazdan boynuma sarılıp "çok özledim seni" diye kulağıma bir seyler fısıldayacakmış gibi kapalısına kulağımı dayadığım takım. siyahını ve beyazını bir frida kahlo şaheseri gibi taşıdığımız takım. yendiğinde bolşevik devrimi olmuşçasına aleme-i semaya yumruklarımızı kaldırdığımız, yenildiğin de ise boynumuzu kaşkolumuzun içerisine alarak evlerimize dağıldımız, asla ama asla (rengine ve armasına duyulan saygıdan ötürü) küfretmediğimiz takım. kendisini hiç kimseyle kıyaslamayan, kartallar yüksek uçar düsturunu şiar edinmiş, renk aşkı yar aşkından ağır başmış takımdır.
herkes elini vicdanına koysun ve cevap hakkı kendinde saklı kalsın; hanginiz de takımınızı bu denli sevecek yürek vaR?
ama bizim, sadece yurt genelinde bu yüreği taşıyan 22 milyon insanımız/kardeşimiz var. lütfen kıstas yaparken bunu da göz önünde bulundurun.
saygılar...
güntekin onay'ın beşiktaşlılara olan mesajından kulübe ne gerektiği ortaya çıkıyor aslında;
''Stadın en güzel yerinde (kapalı tribünün ortasında) gerçek değerinin 5`de 1 fiyatına oturalım.
Kapalı tribüne loca yaptırmayalım.
Stadın isim hakkını sponsorlara vermeyelim.
Formanın arkasında önünde sponsor olmasın.
Forma ve kombine satışları bir dünya kulübünün sadece 2 günde ulaşacağı rakamlarda kalsın.
Ama Schuster, Guti, Quaresma geldi! Yetmez Robinho ve Klose de gelsin.
Hiç bir şey yapma, yapılanı beğenme ama sürekli iste.
Beşiktaş bu yıldızlara en az 27-28 bin kombine satmalı, forma satışları da yüzbinler ile ölçülmeli.
Schalke bir kaç gün içinde 50 bin Raul forması satıyorsa, Aletico Madrid 48 bin 600 olan geçen yılki kombine sayısını bu sezon 50 binin üstüne çıkartmayı hedefliyorsa, taraftar olarak Beşiktaşlılar`ın da öğreneceği bir şeyler olmalı.
Böyle dünya kulübü olunmaz, yapılan transferler de karşılıksız kalır.''
tüm sözlüğün şahit olduğu bir gerçek var o da ne transferde ne de şampiyonlar liginde aradığını bulamayan daum ile bile yollarını adam gibi ayıramayan, 2 dakikalık şampiyonun acılı taraftarlarının sol framede türlü başlıklarla beşiktaş'A saldırdığı gerçeği,
yönetimden şikayetçi takımdır. yönetim iyi transferler yapmıştır ama bir türlü taraftara yaranamamaktadır.
taraftarlar bu günlerde şu tezahüratı yapıyorlar:
`realden interden topçu almayın
taraftarı çıldırtmayın
robinhoda neyin nesi
gelsin artık lionel messi...`
(bkz: saçma tezahüratlar)
tüm kapalı üst ve alt kombinelerini satarak tarihi bir rekor kırmıştır, ortalama 1300 tl den 5400 kombineyi kısa sürede tüketmeside taraftarının güzelliği.