çaylaklıgım sebebi ile 3 haftadır hakkında tespit yapamadığım takımım, ibb maçında alınan 2-0 lık mağlubiyetin schuster ve takım için çok yararlı olacağına adım gibi eminim önce uefada gruplara kalınacak ardından karabük deplasmanında 3 puan söke söke alınacaktır yeter ki quaresma kadar inanılsın.