bu kadar bok atılmaya başlanınca şampiyon olacağını anlayan renklilerin buraya doluştuğu net bir şekilde anlaşılıyor, gelin misafirimiz olun izleyin dosta akrabaya anlatın.
izlemesi keyifli olması %95 ihtimal olan adamları almış takım. yalnız 2012 mali kriterlerini hiç düşünmeden iş yapıyorlar, kıllanıyorum.
inşallah borçları da bu şekilde temizlerler de avrupa kupalarında da oynayabilirler 2 sene sonra...
2010-2011 futbol sezonuna girerken yaptıı transferlerle rakiplerini kanırtmayı başaran takım... umarım bu kanırtma sezon içinde oynadığı futbolla da devam eder...
bu sene yaptığı transferlerle gerçekten ses getirmiştir. ancak olası bir başarısızlıkta bu transferlerin maliyeti başına büyük bela olabilecek kulüptür.
2010-2011 sezonu için çok büyük bir kumar oynamış klüptür. Eğer yaptığı trasnferler uyum sağlar ise çok başarılı olacağı gayet net fakat eğer ki bu trasnferler tutmaz ise hakikatten beşiktaş'a yazık olur. Hele ki bu kadar borçtan sonra.
Şahsen beşiktaş'lı değilim fakat sergen yalçın'ın geçen bir yorumunu dinledim. Bu yıl beşiktaş altyapısından yetişme tam olarak 7 futbolcu takımdan ayrılmış. Bu futbolcuların içinde daha serdar özkan, batuhan karadeniz ve orhan gülle gibi her takımda banko oynayabilecek futbolcular mevcut.
Bu gençler uçup giderken yerlerine doymuş futbolcular transfer edilmiş durumda. Beşiktaş taraftarı şu an seviniyor elbette yeni transferlere fakat bu transferlerin tutmaması halinde bu çocukları çok arayacaklarını şimdiden söyleyelim ki daha sonra demedi demeyin.
Zira Galatasaray'ın geçen yıl ki durumu ortada, galatasaray taraftarı "transfer" diye sevinirken futbolun sadece yıldızlar ile oynanmadığını bir yıl kaybederek gördü.
yıldırım demirören ve ekibi artık baskılardan kurtulmak amaçlı teknik direktör ve yıldız oyuncu alımına gidilmiştir. kimilerine göre kötü kimilerine göre iyi olmuştur. neticeye bakıcak olursak gelen teknik adam ve futbolcular başarılı olurmu olmazmı bilinmez ama büyük iş başardıklarıda gözden kaçırılmamalıdır. bugün quaresma fener yada galatasaraya gelmiş olsa aynı şekilde yıldız olarak lanse edilecekti tabi rakipler tarafındanda bitik futbolcuyu herkes alır durumu oluşucaktı, rekabet içinde bunlar normal şeylerdir herne olursa olsun quaresma bir yıldızdır. keza bugün alınan guti'de yüksek ihtimalle yarın gazate ve köşe yazılarında görüceğimiz üzere 33 yaşında ve bitik olduğuna dair pek çok şeyler görücez. guti tüm futbol yaşantısını real madridde geçirmiş belki çok büyük bi yıldız olmasada orada o kadar sene kalmayı başarabilmiş bi futbolcudur. beşiktaş yönetimini bir kere daha kutlarım.
güzel elemanlar almıştır ama sonuçta oynayacakları futbol önemlidir. zira geçen sezon bir sürü yıldızı olan galatasaray değil bir tane bile yıldızı olmayan bursaspor şampiyon oldu. isimlerin pek fazla bir şey ifade etmediğini bilmek lazım.
beşiktaş'ın bu kadro ile uefa'da final oynaması gerekir. final oynamazlar ise kimse büyük bir başarı olarak kabul etmesin diğer başarıları. (tsl şampiyonluğu, türkiye kupası vs.)
umarım bu transferler beşiktaş'ın guti'nde patlamaz ve faydalı olurlar.
ülkemize guti'yi getiren güzide takım, kadrosu güçlü, teknik direktörü iyi, artık bu takım da şampiyon olamazsa yönetim takkesini önüne koymalı ve düşünmelidir. *
bu sene yaptığı, yapacağı ve gündemine aldığı topçularla birçok insana takım değiştirtmiş; saygısını kazanmış klüp. hatırlıyorum da galatasaray'ın 2000 yılındaki başarısından sonraki tarafar sayısı patlamasını, eğer beşiktaş bunu sportif başarıyla süsler ise zaten sükse yapmış bir klübün aynı etkiyi yapması için önünde hiç bir engel yok.
2010-2011 yaz transfer sezonunda gerçekten coşmuş olan kulüp. Fakat herkesin bildiği gibi Bu yapılan transferler beşiktaş'ı Yıldırım demirören'e daha da bağımlı hale getirecek. ondan sonra isterseniz sabaha kadar bağırın "yeter yıldırım demirören" diye.
getirdiği adamları alkışlarla karşılarım, helal olsun derim. kaliteli oyuncu kaliteli lig demektir. bu kadar büyük yükün altından kalkabilecekler mi işte bütün mesele bu!
(bkz: beklenti)
queresma, guti ve raul, delinho ile aynı takımda. bu yuzden sevdiğimiz takımdır işte. varsın hiçbir şey olmasın. geçen sene eksik olan, sahada olması gereken tribün adamlarından en az iki tane olacak bu sene. beşiktaş'ta kadroda her zaman (bkz: sergen yalçın), (bkz: pascal nouma) tadında bir adam olmalı. yonetim bu sefer tribune oynadı ve her halukarda kazanacak.
prensesi elinden alınmış marioya döndüm lan, muhteşem haberler bunlar. beşiktaşlı dostlarımız için seviniyorum, yıllar sonra da türkiyeden bir takımın maçlarını seyretme isteğimin olacak olmasına ayrıca seviniyorum. bir fenerli olarak kanırttı lan beni. helal olsun. süper şey yahu. olm bunlar hiç oynamasalar, bunlardan gelecek forma cart curt geliri ile + sempati kanalı ile bile gelecek yıllarda beşiktaş muhteşem şeyler yapar zaten. raul da gelecekmiş diyorlar, olm raul rel madrid paşası zaten.
hatırlıyorum bizim evde kardeşim babam ben toplam 11 forma almıştık anelka geldiğinde mavisi sarısı beyazı her renkten. güzel ve akıllıca işler bunlar. tebrikler.
bir iki sene içinde yaptığı pahalı transferler dolayısıyla ekonomik krize yenilerek tepetaklak olacak takım. inşallah yaptığı riskli transferler iyi işler çıkarırlar da bir büyük kulübümüz göz göre göre batmaz.