2010-2011 sezonu için çok büyük bir kumar oynamış klüptür. Eğer yaptığı trasnferler uyum sağlar ise çok başarılı olacağı gayet net fakat eğer ki bu trasnferler tutmaz ise hakikatten beşiktaş'a yazık olur. Hele ki bu kadar borçtan sonra.
Şahsen beşiktaş'lı değilim fakat sergen yalçın'ın geçen bir yorumunu dinledim. Bu yıl beşiktaş altyapısından yetişme tam olarak 7 futbolcu takımdan ayrılmış. Bu futbolcuların içinde daha serdar özkan, batuhan karadeniz ve orhan gülle gibi her takımda banko oynayabilecek futbolcular mevcut.
Bu gençler uçup giderken yerlerine doymuş futbolcular transfer edilmiş durumda. Beşiktaş taraftarı şu an seviniyor elbette yeni transferlere fakat bu transferlerin tutmaması halinde bu çocukları çok arayacaklarını şimdiden söyleyelim ki daha sonra demedi demeyin.
Zira Galatasaray'ın geçen yıl ki durumu ortada, galatasaray taraftarı "transfer" diye sevinirken futbolun sadece yıldızlar ile oynanmadığını bir yıl kaybederek gördü.