guti yi de getirebilirlerse son yıllardaki ''yıldız transfersiz de iş yaparız'' rüyasından sıyrılıp taraftarını heyecanlandırabilecek işler yapabilir. galatasaray gibi, 6 ay boyunca taraftarı ümit içerisinde dolandırıp da sonrasında hayal kırıklığı yaşatabilecek isimli transferler de yapabilirlerdi. ancak, bir elin parmağını geçmeyecek sayıda oynayan bir adama 8 milyon verme yolunu seçtiler. şimdi o parayla millet sosa yı getiriyor. 13+ gol atarsa demirören dizlerini dövsün.
her neyse basına kazandıracağı birkaç manşet de benden.
koyu bir beşiktaşlı olarak quaresma gelince sevinçten deliye döndüm. sonunda amına koyiim dedim, tam bizim takımın adamı, noumadan sonra posterini asıcağım adam. ama son gelişmelerden sonra tek diyebildiğim laf yuh amk, gerek yoktu ama helal tüpçü.