beşiktaş

entry19538 galeri2133 ses2
    1942.
  1. böyle oyuncuları getirmek bence hiç kolay işler değil sayın serdar adalı ve cengiz zülfikaroğlu'nu kutluyorum.bu sene avrupa liginde en azından bi çeyrek final bekliyorum.
    3 ...
  2. 1943.
  3. iki sene öncesinin fenerbahçesi,bir sene öncesinin galatasaray'ı şuan beşiktaş.
    yöneticisi olan murat adalı' fenerbahçe'nin hakan bilal'i galatasaray'ın haldun'u.
    bu sene yıldız transfer edelim misyonunu beşiktaş üstlenmiş durumda.ama garip olan şu adamlar Q7'yi aldı guti'yi aldı raul'den bahsediyorlar ama yine de hepsine rağmen yeterli havayı basamadılar yalansa yalan de, aç haber sitelerini yine heryerde gs'nin yada fb'nin hayal transferlerini yazıyorlar cidden ilginç.
    buarada koyu galatasaraylıyım ve fenerbahçe'yi günahım kadar sevmem.
    5 ...
  4. 1944.
  5. Keşke kurulduklarında şöyle bi diyalog geçseymiş.
    -Hocam renklerde aynı juventus'unkine benziyo
    -Renkler benzeyebilir, huyu benzemesin...
    (bkz: şikeci juventus)
    3 ...
  6. 1945.
  7. real'den inter'den topçu almayın ,
    taraftarı çıldırtmayın,
    bu taraftar arkanızda,
    gelsin artık iniesta.
    8 ...
  8. 1946.
  9. taraftarlarına hayat öpücüğü vermiş, biricik takımım...

    (bkz: şampiyon olacağız beşiktaşım bu sene)
    4 ...
  10. 1947.
  11. Herkesin mali yapısına laf ettiği kulüptür, quaresma gibi bir oyuncuyu 7.3 milyon euroya, gutiyi ise bedelsiz olarak almıştır yani takımdan bi nobre yada delgado gittiği zaman onun yıllık ücretiyle karşılanacak bir transferdir.Eğer ses getirecek bir transfer yaparsa bunun parasıda sponsordan çıkacaktır.AYrıca unutulmaması gereken şey Beşiktaş 3 büyük klüp arasında en dengeli mali yapıya sahip olan klüptür ve fulya projesi gibi bir geliri vardır.
    4 ...
  12. 1948.
  13. 1949.
  14. vikingur maçında gördük ki kesinlikle necip uysal gibi orta saha da iki yönlü oynayabilen bir futbolcuya ihtiyacı var bu takımın. guti bu ihtiyaca cevap verir ama en fazla bir buçuk iki sene.
    4 ...
  15. 1950.
  16. vikingur'u eledikten sonra fc viktoria plzen takımıyla oynacaktır.
    4 ...
  17. 1951.
  18. renklerinde ölüm ve hayatı temsil eden adam gibi adamların tuttuğu takım.
    3 ...
  19. 1952.
  20. beşiktaş hangi yılda kuruldu: 1903
    beşiktaş hangi yılda futbola başladı: 1911

    1911 - 1903 = 8

    dünya 8-0 günü kutlu olsun.
    8 ...
  21. 1953.
  22. 1954.
  23. uğraşırlar seninle sevgilim.horgörür ötelerler.ama değişmez senin sevdan bu yürekte değişmez, bitmez.hatta daha fazla sevmeme nedendir seni.8-0 mış 20-0 olsa ne olur.biz sevinmek için sevmedik.biz seni armandaki ay ve yıldıza,siyahına,beyazına aşık olduk be kartalım.
    6 ...
  24. 1955.
  25. sevdim seni bir kere, başkasını sevemem, deli diyolar bana, desinler değişemem, siksinler değişemem, sikseler değişemem...
    4 ...
  26. 1956.
  27. uzun uzun anlatılmaz tek bildiğim o aşktır *
    3 ...
  28. 1957.
  29. şu an var mı bilmiyorum ama bir süre önce jimnastik branşı olmayan jk idi kendileri.
    3 ...
  30. 1958.
  31. 3 büyükler içinde en sempatik olan takım...
    6 ...
  32. 1959.
  33. son transfer döneminde fitursuzca paraları transferlere yatıran futbol takımı.
    3 ...
  34. 1960.
  35. geçen sene "Beşiktaş gibi bir kulüp senede 2-3 milyon dolar kazanacak diye formasının sırtına reklam almaz" denilerek reklam almayan fakat bu sene m-oil reklamlarını sırtında taşıyacak futbol takımına sahip kulüptür.

    her şey tamam, edilen büyük laflardan sonra dönmeyi seven bir milletiz, kesinlikle suçlamıyorum burada kimseyi. ama m-oil reklamlarını almak ne derece doğrudur? m-oil yıldırım demirören'in geçenlerde % 70 hissesini satın aldığı bir petrol şirketiyken, takım tam anlamıyla demirören şirketler grubu'nun mu eline geçirilecek?

    bir başkan kulüp için gelir getirse dahi kendi şirketinin reklamını takımın forma arkasına ve stad panolarına yazdırır mı? yapılan büyük transferler ile görmezden gelineceğini düşünüyorlarsa yanlış yapıyorlar, gün olur devran döner, yapılanlar başa bela olur.
    6 ...
  36. 1961.
  37. istanbul takımlarını hiç sevmem beşiktaş'ı ayrı bir sevmem. ama son zamanlarda harbiden tebrik ettiğim takımdır. resmen içindeki karaktersizleri temizledi. sinan engin'in beşiktaş'ın kapsından içeri girememesi keza sergen yalçın'ın öyle. bakıyorlar bir tane daha karaktersiz türemeye başlıyor hemen kapı önüne koyuyorlar serdar özkan gibi batuhan karadeniz gibi başarı bu şekilde gelir tebrikler beşiktaş.
    5 ...
  38. 1962.
  39. 2009-2010 yabancılarını değerlendirirsek

    aldığı parayı sonuna kadar hakedenler: ernst,fink,sivok,tello

    yarısını hakedenler: holosko,bobo,ferrari

    hiç haketmeyenler: delgado,nobre,tabata
    4 ...
  40. 1963.
  41. kalite olarak rakiplerini geride bıraktığı gibi imaj olarak da ligin en iyisidir.

    şu topçuların güzelliğine bak bak

    hakan arıkan

    erhan güven - toraman - ersan gülüm - deli ibo

    ernst - delgado

    quaresma( apaçi de olsa karizması var ) -guti - holosko

    bobo
    4 ...
  42. 1964.
  43. tribünlere maçı izlemeyi bıraktıran taraftara sahip futbol takımı. vikingur maçında 70. dk.dan sonra herkes maçı bırakıp çarşının diğer tribünlerle yaptığı şovu ağzı kulaklarında izlemiştir.
    --spoiler--
    bir gün herkes beşiktaşlı olmasın, bırakın o ayrıcalık bizde kalsın
    --spoiler--
    4 ...
  44. 1965.
  45. Bu yıl yaptıgı transferlerle Avrupa Transfer Borsasını Sarsan güzide kulübümüz .
    3 ...
  46. 1966.
  47. eskiden olsa herhangi bir futbolcuyla ilgili transfer haberi çıksa bile olmaz bu iş dediğim.ama bu sene böyle mi messi deseler belki derim.*
    5 ...
© 2026 uludağ sözlük