böyle oyuncuları getirmek bence hiç kolay işler değil sayın serdar adalı ve cengiz zülfikaroğlu'nu kutluyorum.bu sene avrupa liginde en azından bi çeyrek final bekliyorum.
iki sene öncesinin fenerbahçesi,bir sene öncesinin galatasaray'ı şuan beşiktaş.
yöneticisi olan murat adalı' fenerbahçe'nin hakan bilal'i galatasaray'ın haldun'u.
bu sene yıldız transfer edelim misyonunu beşiktaş üstlenmiş durumda.ama garip olan şu adamlar Q7'yi aldı guti'yi aldı raul'den bahsediyorlar ama yine de hepsine rağmen yeterli havayı basamadılar yalansa yalan de, aç haber sitelerini yine heryerde gs'nin yada fb'nin hayal transferlerini yazıyorlar cidden ilginç.
buarada koyu galatasaraylıyım ve fenerbahçe'yi günahım kadar sevmem.
Herkesin mali yapısına laf ettiği kulüptür, quaresma gibi bir oyuncuyu 7.3 milyon euroya, gutiyi ise bedelsiz olarak almıştır yani takımdan bi nobre yada delgado gittiği zaman onun yıllık ücretiyle karşılanacak bir transferdir.Eğer ses getirecek bir transfer yaparsa bunun parasıda sponsordan çıkacaktır.AYrıca unutulmaması gereken şey Beşiktaş 3 büyük klüp arasında en dengeli mali yapıya sahip olan klüptür ve fulya projesi gibi bir geliri vardır.
vikingur maçında gördük ki kesinlikle necip uysal gibi orta saha da iki yönlü oynayabilen bir futbolcuya ihtiyacı var bu takımın. guti bu ihtiyaca cevap verir ama en fazla bir buçuk iki sene.
uğraşırlar seninle sevgilim.horgörür ötelerler.ama değişmez senin sevdan bu yürekte değişmez, bitmez.hatta daha fazla sevmeme nedendir seni.8-0 mış 20-0 olsa ne olur.biz sevinmek için sevmedik.biz seni armandaki ay ve yıldıza,siyahına,beyazına aşık olduk be kartalım.
geçen sene "Beşiktaş gibi bir kulüp senede 2-3 milyon dolar kazanacak diye formasının sırtına reklam almaz" denilerek reklam almayan fakat bu sene m-oil reklamlarını sırtında taşıyacak futbol takımına sahip kulüptür.
her şey tamam, edilen büyük laflardan sonra dönmeyi seven bir milletiz, kesinlikle suçlamıyorum burada kimseyi. ama m-oil reklamlarını almak ne derece doğrudur? m-oilyıldırım demirören'in geçenlerde % 70 hissesini satın aldığı bir petrol şirketiyken, takım tam anlamıyla demirören şirketler grubu'nun mu eline geçirilecek?
bir başkan kulüp için gelir getirse dahi kendi şirketinin reklamını takımın forma arkasına ve stad panolarına yazdırır mı? yapılan büyük transferler ile görmezden gelineceğini düşünüyorlarsa yanlış yapıyorlar, gün olur devran döner, yapılanlar başa bela olur.
istanbul takımlarını hiç sevmem beşiktaş'ı ayrı bir sevmem. ama son zamanlarda harbiden tebrik ettiğim takımdır. resmen içindeki karaktersizleri temizledi. sinan engin'in beşiktaş'ın kapsından içeri girememesi keza sergen yalçın'ın öyle. bakıyorlar bir tane daha karaktersiz türemeye başlıyor hemen kapı önüne koyuyorlar serdar özkan gibi batuhan karadeniz gibi başarı bu şekilde gelir tebrikler beşiktaş.
tribünlere maçı izlemeyi bıraktıran taraftara sahip futbol takımı. vikingur maçında 70. dk.dan sonra herkes maçı bırakıp çarşının diğer tribünlerle yaptığı şovu ağzı kulaklarında izlemiştir.
--spoiler--
bir gün herkes beşiktaşlı olmasın, bırakın o ayrıcalık bizde kalsın
--spoiler--