beşiktaş

entry19538 galeri ses2
    1939.
  1. prensesi elinden alınmış marioya döndüm lan, muhteşem haberler bunlar. beşiktaşlı dostlarımız için seviniyorum, yıllar sonra da türkiyeden bir takımın maçlarını seyretme isteğimin olacak olmasına ayrıca seviniyorum. bir fenerli olarak kanırttı lan beni. helal olsun. süper şey yahu. olm bunlar hiç oynamasalar, bunlardan gelecek forma cart curt geliri ile + sempati kanalı ile bile gelecek yıllarda beşiktaş muhteşem şeyler yapar zaten. raul da gelecekmiş diyorlar, olm raul rel madrid paşası zaten.

    hatırlıyorum bizim evde kardeşim babam ben toplam 11 forma almıştık anelka geldiğinde mavisi sarısı beyazı her renkten. güzel ve akıllıca işler bunlar. tebrikler.
    5 ...