beşiktaş

entry19538 galeri2133 ses2
    1867.
  1. 13 senedir beşiktaşın herşeyiyle ilginen biri olarak ilk kez beni bu kadar heyecanlandıran takım olmuştur.50' lik fanatik babayla oturup alternatik kadrolar kurdurmuş, beraber altta inna hot eşilğinde quaresma videoları izletmiş,gutide geliyormuş artık digitürk almak şart oldu dedirtmiştir beşiktaşım bu sene.
    7 ...
  2. 1868.
  3. guti gelip imzalarsa, uzun bir aradan sonra petshop'larından çıkıp havaalanına karşılamaya gidecekler.

    edit; transferi gerçekleşirse guti'yi uludağ sözlükteki seovi ordusu omuzlara alsın. bu da bir öneri.
    7 ...
  4. 1869.
  5. 3 yıldır şampiyon olamayan 30 yıldır feneri yenemeyen renklilerin saldırısına uğramış kulüp, gidin olm arka bahçenizde şike filan yapın ankaragücüne 8 atın.
    12 ...
  6. 1870.
  7. Şu Yıldırım'ı artık gönderin, bir Trabzonsporlu olarak ben bile görmekten sıkıldım diye seslendiğim takımdır.

    Ayrıca; enteresan şekilde severim ben bu takımı. Yani severim demeyeyim, ama sempatik gelir diğerlerine nazaran.
    6 ...
  8. 1871.
  9. sabahları sahilinde yürüyüş yapıp(elde kır pidesi eşliğinde) ortaköy uzantısı olup çarşı içinde bira keyfinin ardından kokoreç yenilesi ve ömrümün 2 yılını bıraktığım eşsiz ilçe.
    4 ...
  10. 1872.
  11. yıllardır yaşadığı kanat sorununu quaresma ve hilbert ile nokta atışı yaparak çözen, geçen sene büyük eksikliğini hissettiği orta sahadaki pas dağıtıcısı görevi için bunu dünyanın en iyi yapan oyuncularından guti'yi getiren, şimdi de forvet mevkii için gözünü robinho'ya diken kulüp.
    6 ...
  12. 1873.
  13. yaptığı ve yapmayı planladığı transferlerle gelecek sezon ilk 3 içerisinde bulunacağına inandığım kulüptür. şampiyonluk mu? çok zor.
    edit: eksi manyağı yapan arkadaşlar, sezon sonu özür dilerseniz terslerim bak, uyarıyorum
    3 ...
  14. 1874.
  15. "kimse yokken biz vardık" kulübü.
    5 ...
  16. 1875.
  17. 1876.
  18. guti'den sonra bir de golcü alma peşinde olunduğu söyleniyor.

    http://www.haber1903.com/haber-14732-kod-adi-golcu-?
    3 ...
  19. 1877.
  20. senelerdir yapılan yanlış transferlerin aksine bu sene gayet iyi transferler yapan kulüptür. yalnız anlamış değilim bu oyuncular geldikleri takımlarda oynarken gıpta ile seyreden bizler rakip takım oyuncuyu trasnfer edince tu kaka yapıyoruz.

    ulan robinho balon oyuncu dediniz, guti'ye yaşlı diyorsunuz, schuster geldi hoca mı lan o dediniz, q7'yi getirdik sorunlu ibnenin teki dediniz, hilbert dedik almanya'nın sıradan topçularından türkiye'de milyon tane var dediniz.

    be amk kimi getireceğiz lan başka? *
    6 ...
  21. 1878.
  22. içinde roket rampası barındıran istanbul semti.
    3 ...
  23. 1879.
  24. geçmişte verdiği paranın karşılığı olmayan futbolcular aldığı için şimdi aldığı ve alacağı kaliteli yabancı futbolcular için yabancı kontenjanını boşaltamayan takımım.

    bazılarına lafımız yok;

    matteo ferrari(4.5 milyon avro) : belki elden çıkartsak aldığımız parayı çıkartamayız ama gösterdiği performans ile verdiğimiz parayı sonuna kadar hak etti. belki form düşüklüğü yaşıyor ama hala türkiye'nin en iyi defans oyuncusu olduğuna şüphe yok.

    tomas sivok( 4.5 milyon avro) : yaşıyla olsun, çalışkanlığıyla olsun, yeteneğiyle olsun... nereden bakarsak bakalım iyi bir transferdi. her açıdan memnunuz bu adamdan.

    fabian ernst (3 milyon avro) : belki de yaptığımız en iyi transfer. ilk geldiğinde oynadığı yarım sezonla bize çift kupa getirdi bu adam. inşallah futbolu bizde bırakır. üstün alman teknolojisine diyecek söz yok.

    da silva bobo (2 milyon avro ) : kim ne derse desin çok yetenekli bir futbolcu. yapamadığı şey oldukça az. belki hırsı biraz yetersiz ama yeri geldiğinde hırslı oynadığı da oluyor. piyasası olan bir futbolcu. satacak olsak satabiliriz, kullanacak olsak kullanabiliriz. hiçbir sorun görmüyorum.

    rodrigo tello (900 bin avro) : çok yetenekli bir futbolcu olduğu aşikar. bu paraya bundan iyisi alınamazdı herhalde. geçen sene yaşadığı form düşüklüğü nedeniyle satılmak isteniyor. gelen transferler nedeniyle kimsenin satılmasına laf edeceğini zannetmiyorum.

    michael fink (bedelsiz) : yabancı kontenjanının kurbanı. herkes onu çok seviyor ama gitmesi lazım. şüphesiz iyi bir transferdi. hizmetleri için minnettarız.

    peki ya diğerleri... ;

    tomas zapotocny (4.5milyon avro) : belki karakter olarak, disiplin olarak, iş ahlakı olarak son derece iyi ama yetenekleri sınırlı. 4.5 milyon avro etmesi imkansız. şu an 1 milyon euro veren bile yok. elde kaldı adam. bursa veya eskişehir'e gidecek. muhtemelen bedelsiz hemde.

    filip holosko ( 5 milyon avro + koray + burak ) : iyi oynadığı maçlar azınlıkta kaldı. özellikle bu sene kötü performansı ile saç baş yoldurttu. verilen para ve futbolcuların karşılığı olmadığı kesin. piyasası var diyorduk, takasta kullanacağız. kimsenin 5 kuruş verdiği yok.

    tabata (8 milyon avro) : yetenekli olduğu kesin de... 8 milyon avro yahu! yuh. demirören'e nefret sebebi. 1 milyon euro veren çıkar mı acaba? satamıyoruz da adamı daha yeni aldık diye.
    5 ...
  25. 1880.
  26. yeni çubuklu forması yarın kartal yuvası mağazalarında satışta, ilk formalardan 10 bin tane satmıştı bakalım bu sefer rakam ne olacak.

    http://www.bjk.com.tr/tr/...a.php?rn=28954&tipi=B
    3 ...
  27. 1881.
  28. 1882.
  29. genç kesimin en çok takıldığı bölgelerden birisi. taksimdekilerden daha az abazan var beşiktaşta. çarşısıda ucuz.
    3 ...
  30. 1883.
  31. 1884.
  32. son 28 senede kupa finallerinde fenerbahçeyi 6 kere mağlup etmiştir, oha beşiktaş.
    8 ...
  33. 1885.
  34. bu sene ligin tozunu atacak takım.
    4 ...
  35. 1886.
  36. 1887.
  37. yabancı teknik direktörün dış tranferde ne kadar fark yarattığını gösteren takım. geçen sene beşiktaş'ın başında mustafa denizli varken yine quaresma ile görüşülmüş fakat gelmek istememişti. bu sene de tıkanan quaresma görüşmeleri mustafa denizli'nin ayrılıp bern schuster'in beşiktaş'ın başına gelmesiyle çözüme kavuşturulup quaresma ikna edilmişti. bu sene guti ile görüşülüyorsa ve guti'de beşiktaş'a sıcak bakıyorsa nedeni bern schuster'dir. he ben burda mustafa denizli'yi kötülemiyorum. hatta beşiktaş'tan ayrıldığı duyulduğunda en çok üzülenlerden biriydim. fakat yabancı ve biraz da kariyerli hocanın yabancı transferinde büyük katkısı oluyor bu da bi gerçek.
    6 ...
  38. 1888.
  39. çok taraftarı olmakla, şampiyonluklarla övünmeyen taraftara sahip takımdır.

    "Herkes bir gün beşiktaşlı olmasın bırakın o ayrıcalık bizde kalsın, ençok sinekte b.kun üstünde olur" diyebilen, liverpool u tezahuratla yıkabilen (bkz: çarşı) `ya sahip kulüptür.

    öğle bir kulüptür ki şerefli ikincilileri onursuz şampiyonluklara tercih eder, kuruluşunun ilk yıllarındaki renklerini balkanlar geri alınıncaya kadar değiştir, yunanistan milli takımıyla milli takım adına maç yapan tek takımdır.

    Armasında ki ay yıldız ise büyüğüz diye geçinenlerin hiçbir zaman takamayacağı onurun sembolüdür.

    ülkede birazcık futbol onuru varsa o da beşiktaştır, gerisi mi gerisi hangimiz büyüğüz, benim kupalarım seninkileri döver muhabbeti yapmakla uğraşsın dursun.
    9 ...
  40. 1889.
  41. ulan bu değirmenin suyu nerden geliyor böyle demek istediğim türk futbol kulübüdür.
    3 ...
  42. 1890.
  43. transver bütçesi olmayan tek türk futbol takımıdır. yeterki yıldız tabir edilecek bi oyuncuyla anlaşılsın. para kaynakları nettir.
    (bkz: demirören)
    (bkz: adalı)
    5 ...
  44. 1891.
  45. bu sene zenginin malı züğürdün çenesini yorar atasözünü uygulamalı olarak gösterendir. bütün türkiye bir anda beşiktaş'ın mali işler müdürü kesildi.
    5 ...
© 2026 uludağ sözlük