beşiktaş

entry19538 galeri ses2
    1879.
  1. geçmişte verdiği paranın karşılığı olmayan futbolcular aldığı için şimdi aldığı ve alacağı kaliteli yabancı futbolcular için yabancı kontenjanını boşaltamayan takımım.

    bazılarına lafımız yok;

    matteo ferrari(4.5 milyon avro) : belki elden çıkartsak aldığımız parayı çıkartamayız ama gösterdiği performans ile verdiğimiz parayı sonuna kadar hak etti. belki form düşüklüğü yaşıyor ama hala türkiye'nin en iyi defans oyuncusu olduğuna şüphe yok.

    tomas sivok( 4.5 milyon avro) : yaşıyla olsun, çalışkanlığıyla olsun, yeteneğiyle olsun... nereden bakarsak bakalım iyi bir transferdi. her açıdan memnunuz bu adamdan.

    fabian ernst (3 milyon avro) : belki de yaptığımız en iyi transfer. ilk geldiğinde oynadığı yarım sezonla bize çift kupa getirdi bu adam. inşallah futbolu bizde bırakır. üstün alman teknolojisine diyecek söz yok.

    da silva bobo (2 milyon avro ) : kim ne derse desin çok yetenekli bir futbolcu. yapamadığı şey oldukça az. belki hırsı biraz yetersiz ama yeri geldiğinde hırslı oynadığı da oluyor. piyasası olan bir futbolcu. satacak olsak satabiliriz, kullanacak olsak kullanabiliriz. hiçbir sorun görmüyorum.

    rodrigo tello (900 bin avro) : çok yetenekli bir futbolcu olduğu aşikar. bu paraya bundan iyisi alınamazdı herhalde. geçen sene yaşadığı form düşüklüğü nedeniyle satılmak isteniyor. gelen transferler nedeniyle kimsenin satılmasına laf edeceğini zannetmiyorum.

    michael fink (bedelsiz) : yabancı kontenjanının kurbanı. herkes onu çok seviyor ama gitmesi lazım. şüphesiz iyi bir transferdi. hizmetleri için minnettarız.

    peki ya diğerleri... ;

    tomas zapotocny (4.5milyon avro) : belki karakter olarak, disiplin olarak, iş ahlakı olarak son derece iyi ama yetenekleri sınırlı. 4.5 milyon avro etmesi imkansız. şu an 1 milyon euro veren bile yok. elde kaldı adam. bursa veya eskişehir'e gidecek. muhtemelen bedelsiz hemde.

    filip holosko ( 5 milyon avro + koray + burak ) : iyi oynadığı maçlar azınlıkta kaldı. özellikle bu sene kötü performansı ile saç baş yoldurttu. verilen para ve futbolcuların karşılığı olmadığı kesin. piyasası var diyorduk, takasta kullanacağız. kimsenin 5 kuruş verdiği yok.

    tabata (8 milyon avro) : yetenekli olduğu kesin de... 8 milyon avro yahu! yuh. demirören'e nefret sebebi. 1 milyon euro veren çıkar mı acaba? satamıyoruz da adamı daha yeni aldık diye.
    5 ...