senelerdir yapılan yanlış transferlerin aksine bu sene gayet iyi transferler yapan kulüptür. yalnız anlamış değilim bu oyuncular geldikleri takımlarda oynarken gıpta ile seyreden bizler rakip takım oyuncuyu trasnfer edince tu kaka yapıyoruz.
ulan robinho balon oyuncu dediniz, guti'ye yaşlı diyorsunuz, schuster geldi hoca mı lan o dediniz, q7'yi getirdik sorunlu ibnenin teki dediniz, hilbert dedik almanya'nın sıradan topçularından türkiye'de milyon tane var dediniz.