robinho için 16.7 milyon sterlin teklifi man city tarafından reddedilmiş kulüp. iyi olmuş, bu kadar parayla 2 tane süper topçu alınır tüpçü akıllı davranırsa.
şu anda bile yabancı kontenjan dolmuşken hala daha niye yabancı transfer yapılmaya çalışılır anlamış değilim. hele bir de futbolcular alacakları alamıyoruz derken. Uzun yıllar sonra Beşiktaşımızın adı yıldırım demirörenspor olursa hiç şaşırmıycam.
quaresma delgado bobo guti robinho vs oyuncularla hücumda patlama yapması beklenirken arka tarafı doğranan takım.
sanıyoruz ki guti -robinho - quaresma - bobo'lu hücum hattını oluşturduğumuzda şampiyonluklar sıra sıra gelecek.
hücum hattını savunma özelliği olan en ufak baskıda yelkenleri suya indiren adamlarla oluşturmak bir teknik adamın takıma bakış açısı değil olsa olsa yıldız fetişi taraftarın bakış açısıdır.
koydun guti yi robinho yu quaresma yı hücum hattına peki senin gerini kim toparlayacak ? guti orta alanda top kaybettiğinde robinho orta alanda top kaybettiğinde takımın defansif gücüne nasıl güveneceksin ? bugün real madrid gutiyle şov yapıyosa arkasını silen süpüren alonso - gago gibi adamların varlığı yüzündendir.
geçen yıl tello , holosko , tabata , nihat ileride kabız oldukları kadar defansta da verimsizlerdi ancak fink - ernst , ferrari - toraman - sivok her zaman ortalamanın üzerinde oldukları için gol atamasak da yemediğimiz için üst noktalara tutunmayı başardık.
peki benim beşiktaşım napıyor ? yıldız oyuncu transfer edeceğim yabancı sınırlaması var diye geçen yılın en iyi defansif ön liberolarından fink i elden çıkartmaya çabalıyor , gelecek tepkiden çekinmeseler sivok ile ferriyi de eldn çıkaracaklar.
demek istediğim yıldız alacağız diye en iyi olduğumuz yeri yani savunmamızı dağıtacaklarsa ben gutiye de karşıyım robinhoya da.
özet: fink i gönderirlerse doğmamış çocuğumu keserim.
*beşiktaş quaresma ile ilgileniyor.
rakip takım gıskanç taraftarları: neee beşiktaş ve quaresma mı alamazlar nihaoho.
*beşiktaş quaresma ile ilgilendiğini borsaya bildiriyor.
rakip takım gıskanç taraftarları: alamazlaaar, gelmeeeezzz
*beşiktaş quaresma'yı alıyor.
rakip takım gıskanç taraftarları: olm berbat topçu lan, ne oyununu gördük, hiçbişi yok bundan lan ?!?!
--
konu 2: guti
*rakiplerin guti transferi ile ilgili adı çıkıyor.*
rakip takım gıskanç taraftarları: oluuum gelse şahane olur lan, mötiş topçu.
*beşiktaş guti ile ilgileniyor.
rakip takım gıskanç taraftarları: hebele hübele yaşlı olm o, hem hiç hayatnda asist yapmışmı, olm kötü valla.
*beşiktaş guti'yi transfer ediyor.
rakip takım gıskanç taraftarları: neee guti mii hem quaresma hem guti mi?? batacak beşiktaş, battı olm valla bitti.
--
konu 3: robinho ...
ne kadar gök kuşağı derneği üyesi varsa guti ve quaresma üzerinden beşiktaş mali tablosunun excel dökümlerini ortaya koyma çabasında. ulan rahatsız mısınız? siz zenginsinizde beşiktaş'ın mı parası yok? nasıl yiyorlar sizi, ayakta uyuyorsunuz. kıt kafalar, beşiktaş üç büyük takım arasında en az borcu olan takım. basın her daim beşiktaş'ın borcunu gündeme getirdiği için siz kendi bataklığa sürüklenen halinizi göremiyorsunuz. bik bik ötmeye ful devam ediyorsunuz.
hadi herkesin maliye müdürü olduğu konumu geçiyoruz, başka konuya geliyoruz. arkadaş açıyor antu forum'u yazıyor falan heyecanla bizede çıtlatıyor yazıları. quaresma konusu geçiyor neymiş sırf beşiktaş'a para için gelirmiş, robinho konusu geçiyor neymiş gelirse sadece fenerbahçe'ye gelirmiş.
yahu sizin beyninizin yarısını birisi yedi mi? yoksa 2-2 kitlendiniz de kal mı geldi? adamlar size gelince ultra-manyak hokus pokus fenerbahçe aşkına mı geliyor? ya da size şampiyonlar ligini aldınız da haberiniz mi yok? ulan ne özelliğiniz ne artınız var? rezil olmaktan başka, 2 dakika şampiyonluk kutlamaktan başka, 29 senedir kupa alamamaktan başka nasıl bir vasfınız var da kendinizi üstün görüyorsunuz? buna mı gelecek quaresma? aykut kocaman için mi gelecek robinho? armanızdaki rokayı mı tav olacak guti?
rakibe gelirse şahane topçu, beşiktaş'a gelirse moktan topçu,
rakipler ilgilenince dünyanın en zengin takımı onlar, beşiktaş ilgilenince dünyanın en fakir takım.
korkmayın be korkmayın,
ya da korkun ulan, tir tir titreyin.
şahane takım kuruyor beşiktaş.
taş gibi defansın önüne, efsane hücum hattı kuruyor. siz daha guti ve quaresma'dasınız daha bilmediğiniz ve fena acı çektirecek adamlar henüz açıklanmadı, bursa ve ingiltere'den gol haberi gelince bakalım bu sefer nereye kaçışacaksınız.
kısacası,
karı gibi de kıskanmayı kesin, gidin bim'e mi gidiyorsunuz, dia'ya mi gidiyorsunuz, fino'yla mı oynuyorsunuz, stoklarda adam mı arıyorsunuz, 19'luk topçu için yalvarma web siteleri mi açıyorsunuz, caney caney mi oynuyorsunuz, batdal boy torbanın içine mi saklanıyorsunuz ne halt ederseniz edin.
ama artık yere inin, arka bölgedeki balonların havasını biraz indirin.
arabacı, işçi takımı olmasıyla övünüp buna rağmen her sene milyonlarca dövizin hem de boş yere yurtdışına gitmesine neden olan, avrupa kupalarında gruplardan tur atlayamamış tek büyük(!) türk kulübü.
edit: bazı ergen arkadaşlarımız 2003'te çeyrek final oynadık falan demekteler. fakat yaşları itibariyle o zamanlar uefa kupası'nın baştan sona rövanşlı eleme maçlarıyla oynandığını hatırlayamamaktalar. neyse mazur görüyoruz bu ergenleri.
uefa kupasında çeyrek final oynamış futbol takımıdır. bunu bilmeden "avrupa kupalarında gruptan çıkmamış tek büyük türk takımı" gibi laf sokmalara girişen cahillere duyurulur. ***
şampiyonlar liginde de çeyrek final oynamış futbol takımıdır, bunu bilmeyenler için hem kulüp ana sitesini hem türk futbolu portallarını hem de vikipedi yi kaynak olarak öneriyoruz.
Hakkında durduk yere yalan yanlış entryler girilen takımım.
Gece gece bir insanın aklına durduk yere neden böyle bir mesaj yazmak gelir ki? Fenerli heralde. Yazık. Mesajın yarısı yanlış diğer yarısı da endüstriyel futboldan bîhaber. bilindiği üzere işçi takımı olarak kurulmuş takımların çoğu günümüzde ortada dönen pastanın büyümesi sonucuyla o kimliklerinden sıyrılmışlardır. Zaten hem Beşiktaş işçi takımı olarak değil, dönem eşrafının spor yapması için kurulmuş bir klüptür, hem de günümüzde de halkın sorunlarına duyarlı olmasıyla övünülen klüp değil taraftardır. avrupada başarı meselesine de cevap vermiş arkadaşlarım zaten.
Böyle buyurmuş laz vegas:
arabacı, işçi takımı olmasıyla övünüp buna rağmen her sene milyonlarca dövizin hem de boş yere yurtdışına gitmesine neden olan, avrupa kupalarında gruplardan tur atlayamamış tek büyük(!) türk kulübü.
#8639462 (laz vegas, 11.07.2010 02:33 ~ 02:34)
q7'nin yanına guti'yi de transfer ederlerse bu sezon en heyecan verici takım olacaktır. hem beşiktaşlılar hem de diğer takım taraftarları için. valla bir galatasaraylı bütün maçlarını takip ederim! sözün özü inşallah guti'lenir!!
edit : ettiler amınaki. bjk maçlarını izlemek farz oldu.