arabacı, işçi takımı olmasıyla övünüp buna rağmen her sene milyonlarca dövizin hem de boş yere yurtdışına gitmesine neden olan, avrupa kupalarında gruplardan tur atlayamamış tek büyük(!) türk kulübü.
edit: bazı ergen arkadaşlarımız 2003'te çeyrek final oynadık falan demekteler. fakat yaşları itibariyle o zamanlar uefa kupası'nın baştan sona rövanşlı eleme maçlarıyla oynandığını hatırlayamamaktalar. neyse mazur görüyoruz bu ergenleri.