quaresma delgado bobo guti robinho vs oyuncularla hücumda patlama yapması beklenirken arka tarafı doğranan takım.
sanıyoruz ki guti -robinho - quaresma - bobo'lu hücum hattını oluşturduğumuzda şampiyonluklar sıra sıra gelecek.
hücum hattını savunma özelliği olan en ufak baskıda yelkenleri suya indiren adamlarla oluşturmak bir teknik adamın takıma bakış açısı değil olsa olsa yıldız fetişi taraftarın bakış açısıdır.
koydun guti yi robinho yu quaresma yı hücum hattına peki senin gerini kim toparlayacak ? guti orta alanda top kaybettiğinde robinho orta alanda top kaybettiğinde takımın defansif gücüne nasıl güveneceksin ? bugün real madrid gutiyle şov yapıyosa arkasını silen süpüren alonso - gago gibi adamların varlığı yüzündendir.
geçen yıl tello , holosko , tabata , nihat ileride kabız oldukları kadar defansta da verimsizlerdi ancak fink - ernst , ferrari - toraman - sivok her zaman ortalamanın üzerinde oldukları için gol atamasak da yemediğimiz için üst noktalara tutunmayı başardık.
peki benim beşiktaşım napıyor ? yıldız oyuncu transfer edeceğim yabancı sınırlaması var diye geçen yılın en iyi defansif ön liberolarından fink i elden çıkartmaya çabalıyor , gelecek tepkiden çekinmeseler sivok ile ferriyi de eldn çıkaracaklar.
demek istediğim yıldız alacağız diye en iyi olduğumuz yeri yani savunmamızı dağıtacaklarsa ben gutiye de karşıyım robinhoya da.
özet: fink i gönderirlerse doğmamış çocuğumu keserim.