bir kaç nokta transferle makine gibi olacak takımdır. sadece beş dakika top yaptığında direk pozisyona girebiliyor. eğer ilk yarıyı ilk dörtte bitirirse, sivok, ekrem dağ, quaresma, rıdvan gibi önemli oyuncular iyileşirse ve manuel fernandes takıma uyum sağlarsa beşiktaş bu seneyi şampiyon bitirir.
ilk yarıyı derbi kaybetmeden bitirmiştir. dikkat çekmek isteyen yazarların odak noktasıdır, onlarda bilir beşiktaş'ın büyüklüğünü, beşiktaş taraftarının muhteşem olduğu kadar takımlarına da bağlı olduğunu. bu yüzden yalan kelam ederler ama onuda tam anlamıyla başaramazlar.
efendi takımdır, büyüktür. öyle ki kendi sahasında hiç bir bok yapamayan rakibinin durumuna acımış, alın lan bir tane de siz atın yazık tribünlere demiştir.
sınavlarımdan dolayı maçını izleyemesem de bana arkadaşımla girdiğim iddiamı kazandırdığın için sana teşekkür ederim.bir kat daha arttı sevgim.hep böyle devam et.*
iki tane forveti vardır.
biri bobo, biri nobre. bobo fener maçlarını, nobre ise galatasaray maçlarını pas geçmiyor.
bir de trabzon maçları için adam bulursak tamamdır.
28 kasım 2010 galatasaray-beşiktaş maçı birkez daha gösterdi ki shuster istediğini bu takımla yapamaz. sebeplere gelelim,
1- Takımda bireysel hatalar çok fazla, en iyi dediğiniz futbolcuların bile her maç 1-2 kritik hatası var,
2- Dün galatasaray cenk müthiş oynamasa 3-1, 4-1 gibi bir skor yakalayabilirdi. kaleciniz her hafta böğle muhteşem oynayamaz.
3- takımda beşiktaş ın futbolcusu olamayacak isimler var, tabata geldiği günden beri hiç birşey yapmıyor, yazık.
4- inanılmaz defans hataları var, dünki maçta futbolda defans hataları diye bir kitap yazsanız. kitabın bütün bölümlerine jeneriklik hatalar koyabilirsiniz, tabii bu durum galatasaray açısından da geçerli, penaltı ve nobrenin golleri, ve cenk `in hatası...
5- savunmanın göbeğindeki isimler savunmayı önde kuramayacak kadar yavaş,
ortasaha ve forvetler alan daraltamıyor, rakip çok kolay defansın arkasına top atıyor.
6- forvetler çok formsuz ve devamsız,
ortasaha skor namına destek vermiyor, ve ceza sahasında beşiktaş çoğalamıyor,
7- rakibe çok yumuşak davranıyor, rakibi sindiremiyor.
tabiki bu maç sistem maçı değil, derbiler şans maçlarıdır. beşiktaş-bursa maçı takımın tüm arızalarını tekrar ortaya koyacaktır tahminimce.
herşeye rağmen ali samiyende son oynanan derbiyi alan takımımı tebrik ederim.
devre arasında fernandes'ten sonra hugo almeida ile de anlaştığı söylenen.
3 portekizli olacak anlaşılan.
hücum hattının güçleneceğine şüphe yok.
yalnız parasal durumları düşünmeden edemiyorum.
gs maçı sonrası dağıtılan 20'şer bin doların bir kısmını personeline dağıtan fıtbolculara sahip "takım".
eleştiriyoruz ediyoruz bazılarını ama aralarında problemli bir tane adam yok, helal vallahi.
takım içinde ciddi anlamda müthiş bir birliğe sahip olan futbol takımı.
en basit iki örneği şu olsa gerek;
bu takımın iki tane dünya yıldızı var. guti ve quaresma. normalde bunlar sorun çıkarır dersin değil mi? en uç örnek adamlar bunlar çünkü. ama bakıyorsun olay tam tersi.
rıdvan dilmen dün diyor ki: "haftaiçi rüştü ile konuştum. guti oynayacak mı diye sordum, rüştü'nün bana cevabı: 'guti bana ne olursa olsun oynayacağım' dedi oldu." bu adam haftaiçi sakatken, tek antremana katılarak maça çıktı ve estirdi.
diğerine geliyoruz. quaresma. bakıyorsun bu çocuk sakat. ama takımıyla birlikte derbi deplasmanına gidiyor, onlarla soyunma odasında maç heyecanı yaşıyor, onlar ısınırken sahaya iniyor, maçı tribünden izliyor. o da yetmiyor, bir de maç bitiminde adam elin portekiz'lisi olmasına rağmen takım otobüsünde "gücüne güç katmaya geldik" tezahüratını başlatıyor!
uzun lafın kısası takımdaki en uç adamların bile beşiktaş'ı bu kadar sevmesi ve sahiplenmesiyle ortada ciddi anlamda bir arkadaşlık var. hayırlısıyla uzun vaadede bu ciddi bir başarı getirecektir.
Türk futbolunun 3 büyük kulubünden birisi olan takımı
Türkiye liglerinin namaglup şampiyon olan tek takımı
100. yılında şampiyon olan ilk türk takımı
dünya rekortmeni bir taraftara sahip olan bir takım
6-0 lık leeds united 8-0 lık liverpool mağlubiyetleri ile çok büyük hayal kırıklığı ve üzüntü yaşatmış olsa da seni yendiğin zaman yenildiğin zaman ki kadar sevmiyorum diyebilen bir taraftara sahip tek takım olmalı