yönetiminin son dönemdeki yaptığı hamleleri bir galatasaraylı olarak kıskandığım takım. zaten taş gibi olan orta sahalarında quaresma, ernst ve guti'nin yanına gerçekleşirse ki bana göre muhteşem bir transfer olacak olan manuel fernandes'i istemektedir, çok yüksek ihtimalle de olacaktır. bizimkiler* de hala keita'yı gönderip takımda disiplin sağladıklarını, elano'yu gönderip kâr ettiklerini, serdar özkan'ı ali turan'ı transfer edip takımı gençleşirdiklerini düşünüyorlar. açıkçası içimden kombineyi aldığım gün kırasım geliyor!
avrupa'Da yoluna takir takir devam ederek, ülke puanimiza en büyük katkiyi yapan takimim. kupayi alacaklar falan demek simdilik ütopya olur, ancak avrupa'da basarili olduklari sürece, lig'de yenilsinler umrumda degil.
1. Balkan Savaşı'nda kaybedilen Balkan topraklarımızın üzüntüsü sebebiyle takımın renkleri siyah beyaz olmuş ve Balkan topraklarımız geri alınana kadar bu renklerin kalması kararlaştırılmıştır. o gün bu gündür takımımızın renkleri siyah beyaz olarak kalmıştır.
ispanyolların evirip çevirip .iktiklerine pazar günü farklı mesai uygulayacak takım, ulan avrupa da sürü ile gol yiyip oynadığı 13 maçın 10 unu kazanan beşiktaş'a çamur atıyorsun, edep.