takım içinde ciddi anlamda müthiş bir birliğe sahip olan futbol takımı.
en basit iki örneği şu olsa gerek;
bu takımın iki tane dünya yıldızı var. guti ve quaresma. normalde bunlar sorun çıkarır dersin değil mi? en uç örnek adamlar bunlar çünkü. ama bakıyorsun olay tam tersi.
rıdvan dilmen dün diyor ki: "haftaiçi rüştü ile konuştum. guti oynayacak mı diye sordum, rüştü'nün bana cevabı: 'guti bana ne olursa olsun oynayacağım' dedi oldu." bu adam haftaiçi sakatken, tek antremana katılarak maça çıktı ve estirdi.
diğerine geliyoruz. quaresma. bakıyorsun bu çocuk sakat. ama takımıyla birlikte derbi deplasmanına gidiyor, onlarla soyunma odasında maç heyecanı yaşıyor, onlar ısınırken sahaya iniyor, maçı tribünden izliyor. o da yetmiyor, bir de maç bitiminde adam elin portekiz'lisi olmasına rağmen takım otobüsünde "gücüne güç katmaya geldik" tezahüratını başlatıyor!
uzun lafın kısası takımdaki en uç adamların bile beşiktaş'ı bu kadar sevmesi ve sahiplenmesiyle ortada ciddi anlamda bir arkadaşlık var. hayırlısıyla uzun vaadede bu ciddi bir başarı getirecektir.