ilk yarıyı derbi kaybetmeden bitirmiştir. dikkat çekmek isteyen yazarların odak noktasıdır, onlarda bilir beşiktaş'ın büyüklüğünü, beşiktaş taraftarının muhteşem olduğu kadar takımlarına da bağlı olduğunu. bu yüzden yalan kelam ederler ama onuda tam anlamıyla başaramazlar.