28 kasım 2010 galatasaray-beşiktaş maçı birkez daha gösterdi ki shuster istediğini bu takımla yapamaz. sebeplere gelelim,
1- Takımda bireysel hatalar çok fazla, en iyi dediğiniz futbolcuların bile her maç 1-2 kritik hatası var,
2- Dün galatasaray cenk müthiş oynamasa 3-1, 4-1 gibi bir skor yakalayabilirdi. kaleciniz her hafta böğle muhteşem oynayamaz.
3- takımda beşiktaş ın futbolcusu olamayacak isimler var, tabata geldiği günden beri hiç birşey yapmıyor, yazık.
4- inanılmaz defans hataları var, dünki maçta futbolda defans hataları diye bir kitap yazsanız. kitabın bütün bölümlerine jeneriklik hatalar koyabilirsiniz, tabii bu durum galatasaray açısından da geçerli, penaltı ve nobrenin golleri, ve cenk `in hatası...
5- savunmanın göbeğindeki isimler savunmayı önde kuramayacak kadar yavaş,
ortasaha ve forvetler alan daraltamıyor, rakip çok kolay defansın arkasına top atıyor.
6- forvetler çok formsuz ve devamsız,
ortasaha skor namına destek vermiyor, ve ceza sahasında beşiktaş çoğalamıyor,
7- rakibe çok yumuşak davranıyor, rakibi sindiremiyor.
tabiki bu maç sistem maçı değil, derbiler şans maçlarıdır. beşiktaş-bursa maçı takımın tüm arızalarını tekrar ortaya koyacaktır tahminimce.
herşeye rağmen ali samiyende son oynanan derbiyi alan takımımı tebrik ederim.